Łukasz Szewczyk23.01.2020 (10:45)3 komentarze

Adrian Zandberg na okładce lutowego magazynu Logo

Klęska, która determinuje sukces; sposoby na udane walentynki czy kulisy seksbiznesu, o tym m.in. będzie można przeczytać w lutowym wydaniu miesięcznika "Logo", dostępnym również z prezentem - żelem do twarzy.
Logo - numer 2/2019
Logo - numer 2/2019
- Mam większą skłonność do form pisanych niż do selfie. Zresztą w Razem nie jest kluczowa jednostka, jeden profil, tylko sieć ludzi, którym sprawa leży na sercu - mówi Adrian Zandberg w rozmowie z Łukasza Figielskiego i Wojciecha Zahaczewskiego. Jest to pierwszy lifestylowy wywiad ze współzałożycielem partii Razem.
- Poniosłem 5126 porażek, ale uczyłem się na każdej z nich. To dzięki temu znalazłem rozwiązanie. Nie mam problemu z porażkami - mówił James Dyson w wywiadzie dla "Fast Company". O tym, że porażka jest nieodłącznym elementem sukcesu pisze Wojciech Brzeziński.

Tematem miesiąca najnowszego numeru jest seksbiznes. Redakcja "Logo" zapytała o współczesne kulisy tej branży - szefa lokalu ze striptizem, właściciela klubu dla swingersów, operatora seksesemesów, producenta porno VR, ekspedientkę sex-shopu oraz pana do towarzystwa.

W lutowym wydaniu magazynu Logo znajduje się również trzeci już próbny arkusz egzaminacyjny przygotowujący do drugiej edycji projektu "Matura z wiedzy o zegarkach", który Logo współorganizuje z portalem "Zegarki i Pasja". Od grudnia 2019 czytelnicy miesięcznika mogą rozwiązywać próbne testy, a na portalu "Zegarki i Pasja" znaleźć specjalną sekcję z materiałami edukacyjnymi, które pozwolą im przygotować się do egzaminu. Za najlepiej napisaną maturę z wiedzy o zegarkach przewidywane są nagrody.

Dodatkowo w numerze m.in.: wielki test gier planszowych, czyli w jakie planszówki warto grać zdaniem redaktorów "Logo"; 24 oryginalne pomysły na spędzenie walentynek z ukochaną osobą; porady jak chronić swoje dane w internecie; quiz z wiedzy o Oskarach i męskiej modzie czy powody dla których warto spróbować wspinaczki lodowej.

Lutowe "Logo" ukaże się na rynku 24 stycznia br. w cenie 11,99 zł. Numer dostępny będzie również z prezentem - żelem do twarzy marki Duetus i będzie kosztować 11,98 zł.

Najnowszy numer miesięcznika będzie promowany w radiu (radiostacje Grupy Radiowej Agora), internecie (Gazeta.pl), kinach sieci Helios oraz mediach społecznościach. Działania reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory.

Komentarze (1 - 3 z 3)

nawet dołożą jeden grosz, aby kupić Logo z żelem... Dobre :)
 3  
Nowoczesny lewak, zamiast czapki z czerwoną gwiazdą,mamy garniturek za 4k ;D

buuuuuuuuuuuuuuuuuahahahahahhahahaahah!!!
 3  
Logo to taka inna wybiórcza pod skrzydłami agory. Jakoś mnie nie dziwi, że nawet tam lansują swoich czerwonych capów
 0