Łukasz Szewczyk11.03.2020 (16:10)9 komentarzy

Radio: Duże wzrosty RMF FM i Radia ZET, najwięcej traci Radio Maryja

RMF FM umacnia pozycję lidera wśród ogólnopolskich stacji radiowych - wynika z najnowszego raportu Radio Track. Spory wzrost notuje Radio Zet. W badanym okresie najwięcej traci Radio Maryja.
Radio: Duże wzrosty RMF FM i Radia ZET, najwięcej traci Radio Maryja
Największy udział w czasie słuchania stacji radiowych, w okresie od grudnia 2019 do lutego 2020 roku, notuje RMF FM - 28,5 proc. (wzrost o 1,6 pkt. proc. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej). Drugie miejsce utrzymuje Radio Zet z wynikiem 12,7 proc. (wzrost o 1 pkt. proc.). Trzecią pozycję w rankingu zajmuje radiowa Trójka z wynikiem 5,6 proc. (wzrost o 0,3 pkt. proc.), a czwartą pozycję radiowa Jedynka - 5,2 proc. (spadek 0,3 pkt. proc.). Pierwszą piątkę zamyka radio VOX FM - 3,5 proc. (wzrost 0,1 pkt. proc.).

Kolejne miejsca rankingu słuchalności stacji ogólnopolskich zajmują: Antyradio - 2,3 pkt. proc. (wzrost o 0,3 pkt. proc.), TOK FM - 2,2 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.), RMF Classic - 1,5 proc. (spadek o 0,3 pkt. proc.), Radio Maryja - 1,3 proc. (spadek o 0,5 pkt. proc.), Polskie Radio 24 - 0,6 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.), Radiowa Dwójka - 0,4 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.), oraz Muzo.FM - 0,4 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.).


Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych
Radiogrudzień 2019 : luty 2020grudzień 2018 : luty 2019
RMF FM 28,5% 26,9%
Radio ZET 12,7% 11,7%
Program 3 Polskiego Radia 5,6% 5,3%
Program 1 Polskiego Radia 5,2% 5,5%
VOX 3,5% 3,4%
AntyRadio 2,3% 1,9%
Radio TOK FM 2,2% 2,2%
RMF Classic 1,5% 1,7%
Radio Maryja 1,3% 1,8%
Polskie Radio 24 0,6% 0,5%
Program 2 Polskiego Radia 0,4% 0,5%
Muzo.FM0,4%0,3%

Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych (źródło Radio Track, Millward Brown SMG/KRC)

Dane dotyczące badania:
- grudzień 2019 : luty 2020 (wielkość: 21 022)
- grudzień 2018 : luty 2019 (wielkość: 20 970)
- Grupy celowe: wszystkie przypadki
- Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)

Komentarze (1 - 9 z 9)

Ot i gust Polaków, Ponad 40 % słuchalności robią dwie identyczne stacje radiowe (RMF oraz ZET). To samo nic. Promil audycji w oparach miałkich audycji będących dodatkiem do reklam.
 8  
Co do rmf fm to przestałem słuchać. Żałosny poranek. Prowadzących nie da się słuchać zwłaszcza Kalamagi. Do tego jeszcze Rmf promuje tv pis i się reklamuje to w 1 to w 2. Nie mogę ich słuchać ale rozumiem że sporo ludzi slucha skoro takie wyniki? Zamiast łapki w dół powiedzcie za co lubicie słuchać tej stacyjki?
 4  
Rmf i zetka codziennie ta sama muzyka.
 3  
Po co mi radio skoro mam Spotify (muzyka w streamingu + podcasty)
 4  
Widze że już ktoś dał łapkę w dół. No to dalej frajerzy i gołodupcy pokażcie jaja i skomentujcie za co lubicie rmf? Bo chyba nie za wyślij swoje imię, najdłuższe reklamy w eterze i w kółko tą samą muzykę. No za co? Dawać, dawać, mówić rmf-fofcy
 2  
Trójce również wzrosła słuchalność :-)
 2  
Kozak w necie, pizda w świecie. To dla tych którzy potrafią tylko dawać łapki w dół. Nie stać Was nawet na komentarz
 0  
Miałam wytatuowane logo Trójki na brzuchu, tak bardzo kochałam tą rozgłośnię. Obecnie się nią brzydzę po tym, co PiSowcy z nią zrobili i nie wierzę już, że ktokolwiek przywróci to radio do dobrej formy. Totalna demolka mojej ukochanej i słuchanej od zawsze rozgłośni :( Będę musiała teraz jakoś usuwać ten tatuaż. Kiedy go robiłam wiele lat temu, nigdy w najstraszniejszych snach nie przypuszczałam, że Trójeczka tak mi zbrzydnie...
 3  
Obecnie Trujka (od trucia) a nie Trójka.
 3