Łukasz Szewczyk15.03.2020 (22:42)1 komentarz

UPC zamyka prawie wszystkie punkty sprzedaży. Odkodowane kanały dla dzieci

UPC wprowadza nowe zasady, by zwiększyć bezpieczeństwo klientów i pracowników w obliczu zagrożenia koronawirusem. Większość pracowników pracuje zdalnie, a UPC zamyka prawie wszystkie punkty sprzedaży, przechodząc na obsługę online i call center.
Salon sprzedaży UPC
Zgodnie z decyzjami podjętymi przez administrację państwową, aby wspierać walkę z koronawirusem UPC tymczasowo zamyka punkty sprzedaży w Polsce - zarówno te w centrach handlowych, jak i poza nimi. By zapewnić klientom obsługę i wsparcie, otwarte pozostaną cztery salony w największych aglomeracjach: Warszawie, Gdańsku, Katowicach oraz Krakowie. Firma wprowadziła również szereg zasad i rozwiązań, aby zwiększyć bezpieczeństwo klientów i pracowników. UPC zapewni pełną obsługę klientów poprzez kanały online oraz call center.
- Bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest naszym priorytetem, dlatego podjęliśmy nadzwyczajne środki, aby ich chronić. Zgodnie z rządową rekomendacją - #zostańwdomu - zamknęliśmy niemal wszystkie punkty sprzedaży w Polsce i wdrożyliśmy pracę zdalną dla większości pracowników UPC. Liczba osób pozostających w domu rośnie, a nasza sieć odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu im możliwości pracy oraz dostępu do rozrywki. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższy poziom dostarczanych usług i obsługi klienta. Nasza infrastruktura jest odpowiednio przygotowana, by zapewnić klientom niezawodny dostęp do usług. Stale monitorujemy sytuację, gotowi reagować na bieżąco, by zapewnić ciągłość usług na najwyższym poziomie - mówi Robert Redeleanu, CEO UPC Polska.

Od piątku, większość pracowników UPC kontynuuje pracę w trybie zdalnym, z wyłączeniem niewielkiej grupy osób, których obecność w lokalizacjach ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia wysokiego poziomu świadczonych usług i ciągłości prowadzonych działań. Operator wdrożył również dodatkowe zasady bezpieczeństwa dla techników i instalatorów, oparte na oficjalnych zaleceniach Głównego Inspektoratu Sanitarnego, aby proces instalacji był bezpieczny zarówno dla klientów, jak i pracowników.

Specjalne pakiety #Zostańwdomu
By zapewnić klientom dostęp do rozrywki i wiedząc, że cenią oni kinowe hity, w usłudze VOD utworzonoe dwie specjalne strefy kinowe - jedną dla rodzin i jedną dla dzieci. Można w nich znaleźć kinowe hity w specjalnej cenie. Dodatkowo, od poniedziałku (16 marca 2020 roku) wszystkie kanały dla dzieci zostaną udostępnione wszystkim klientom usług telewizyjnych.

UPC wspiera również klientów biznesowych, zapewniając im usługi internetowe oraz narzędzia ułatwiające pracę zdalną (np. Softphone), pozostając jednocześnie w pełnej gotowości.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Jaja jakieś. "Operator wdrożył również dodatkowe zasady bezpieczeństwa dla techników i instalatorów"
Niby jakie ? Takie że nadal wymagacie by instalatorzy szli w teren wymieniać sprzęt na nowy ? Jakby to nie mogło poczekać.
ŚCIEMA !!
Gratulacje.
Zdrowia
 6