Łukasz Szewczyk14.04.2020 (12:38)brak komentarzy

Ceneo.pl uruchamia Pakiet Wsparcia dla sklepów internetowych

Ceneo.pl uruchomiło własny pakiet wsparcia dla przedsiębiorców. Szereg rozwiązań pomoże właścicielom sklepów zmierzyć się ze skutkami gospodarczymi pandemii w Polsce.
Porównywarka swój pakiet dedykuje zarówno już działającym sklepom internetowym,
jak również tym, które dopiero zadebiutują na polskim rynku e-commerce.
Ceneo.pl uruchamia Pakiet Wsparcia dla sklepów internetowych
Pakiet Wsparcia Ceneo.pl wchodzi w życie już we wtorek 14 kwietnia. Porównywarka w ramach wsparcia dla sklepów przygotowała szereg rozwiązań z obszarów kluczowych w handlu internetowym.
- Pandemia zmieniła nawyki zakupowe Polaków. Mając na uwadze misję, jaką realizujemy w tym trudnym czasie, chcemy nie tylko ułatwić sprzedawcom dotarcie do klientów, którzy zostali w domach, ale też pomóc im ratować firmy i miejsca pracy. Odpowiedzią na te sytuacje jest Pakiet Wsparcia Ceneo.pl. Dzięki niemu osoby, które już prowadzą sprzedaż on-line lub za chwilę to zrobią, mają szansę na preferencyjnych warunkach zwiększyć sprzedaż swoich towarów - zapewnia Marcin Łachajczyk General Manager Ceneo.pl.

Pakiet Wsparcia Ceneo.pl to:
• Obniżenie prowizji za sprzedaż w usłudze Kup Teraz. Wszyscy przedsiębiorcy, którzy sprzedają swoje towary za pomocą usługi KUP TERAZ, do odwołania mogą liczyć na zwrot kosztów prowizji. Obniżka wyniesie od 30% do 60% w zależności od kategorii.

• Pakiet analityczny za 1 zł dla wszystkich. Wszyscy sprzedawcy będą mogli skorzystać na preferencyjnych warunkach z narzędzia analitycznego. Dzięki temu sprawdzą popularność swoich ofert oraz porównają się z konkurencją. Narzędzie wskaże też, których produktów brakuje w sklepach sprzedawców, żeby zwiększyć sprzedaż.

• Dodatkowy zasięg kampanii. Ceneo.pl do odwołania zwiększy bezpłatnie o 25% zasięgi wszystkich zakupionych kampanii reklamowych prowadzonych w serwisie.

• Łatwiejszy kontakt z klientami. Wszystkie sklepy zarejestrowane w Ceneo.pl do odwołania otrzymają za 1 zł funkcję "Przycisk Zadzwoń". Dzięki temu kontakt telefoniczny sklepu z potencjalnym klientem będzie łatwiejszy. Wielu klientów w tym czasie debiutuje w sklepach internetowych, dlatego ta funkcja ma ogromne znaczenie.

• Dodatkowe narzędzia promocji. Ceneo.pl udostępni sprzedawcom z wybranych kategorii usługę "Teksty przy ofercie" za 1 zł. To specjalne miejsca reklamowe w serwisie Ceneo.pl pozwalające sprzedawcom na krótki komunikat do potencjalnego klienta.

Pakiet Wsparcia Ceneo.pl będzie realizowany przez Ceneo.pl do odwołania.