Łukasz Szewczyk20.04.2020 (14:33)brak komentarzy

Nowy projekt Auto Świata na ciężki czas epidemii koronawirusa. "Czekamy na zielone"

W poniedziałek (20 kwietnia 2020 roku) na rynku ukazało się nowe wydanie Auto Świata, w którym redakcja inauguruje akcję #czekamynazielone (#badzmyrazem), skierowaną do firm motoryzacyjnych w Polsce. Nowe wydanie Auto Świata dostępne będzie w sprzedaży przez dwa tygodnie.
W bieżącym numerze, redakcja na 8 stronach przedstawia czytelnikom przykłady działań 30 firm z branży motoryzacyjnej w czasie epidemii koronawirusa. Przedstawiciele sieci warsztatów, koncernów paliwowych, firm oponiarskich i dilerów samochodowych od tego poniedziałku, na łamach Auto Świata, dzielą zarówno dobrymi praktykami w świadczeniu usług, jak i inicjatywami, które wspierają walkę z epidemią. W ramach akcji opisywane będą działania zarówno na szczeblu centralnym, jak i przez firmy działające lokalnie. Również w kolejnych wydaniach publikowane będą przykłady działań, które podejmuje branża motoryzacyjna podczas epidemii, aby wesprzeć walkę z koronawirusem. Zebrane inicjatywy będą prezentowane również na specjalnie przygotowanej stronie.
- Wyszliśmy z wyjątkową propozycją do wszystkich firm z branży motoryzacyjnej. Zachęciliśmy, aby ich przedstawiciele opowiedzieli naszym czytelnikom o tym, jak działają, żeby w tych trudnych czasach zapewniać usługi w bezpieczny sposób. Równie ważne są informacje o działaniach firm motoryzacyjnych, wspierających służby medyczne i inne instytucje, które niosą pomoc w walce z koronawirusem. Jest ich naprawdę dużo i każda taka akcja zasługuje na uznanie - mówi Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny tygodnika Auto Świat.

W najnowszym numerze znalazł się również 16-stronicowy dodatek o samochodach używanych i sytuacji na rynku wtórnym. Nie brakuje też informacji o nowych autach. Redakcja prezentuje swoim czytelnikom raport z rynku sprzedaży nowych samochodów w Polsce.