20.04.2020 (18:54)6 komentarzy
Gazeta.pl i BNP Paribas z akcją "Gdy to się skończy"
We wtorek (21 kwietnia 2020 roku) Gazeta.pl wraz z bankiem BNP Paribas rozpocznie kampanię pod hasłem "Gdy to się skończy". Jej współtwórcami są czytelnicy portalu, którzy podzielili się z redakcją swoimi planami na czas, gdy skończy się pandemia koronawirusa.

Kampaia portalu Gazeta.pl i banku BNP Paribas - "Gdy to się skończy" / Fot. Gazeta.pl

Kampaia portalu Gazeta.pl i banku BNP Paribas - "Gdy to się skończy" / Fot. Gazeta.pl
- Nasze ulice mimo pięknej pogody wciąż nie są pełne ludzi, jeśli musimy, to przemykamy nimi w maskach i z zaparowanymi okularami, a całe otoczenie krzyczy, że mamy pandemię. Dlatego dodajmy wspólnie tej scenerii trochę koloru i niech nasze plany będą znakiem prostej, ale tak potrzebnej na co dzień nadziei - wyjaśnia Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl.

Kampaia portalu Gazeta.pl i banku BNP Paribas - "Gdy to się skończy" / Fot. Gazeta.pl
Kampania "Gdy to się skończy" potrwa do połowy maja 2020 roku.
Komentarze (1 - 6 z 6)