Łukasz Szewczyk20.04.2020 (18:54)6 komentarzy

Gazeta.pl i BNP Paribas z akcją "Gdy to się skończy"

We wtorek (21 kwietnia 2020 roku) Gazeta.pl wraz z bankiem BNP Paribas rozpocznie kampanię pod hasłem "Gdy to się skończy". Jej współtwórcami są czytelnicy portalu, którzy podzielili się z redakcją swoimi planami na czas, gdy skończy się pandemia koronawirusa.
Kampaia portalu Gazeta.pl i banku BNP Paribas - "Gdy to się skończy" / Fot. Gazeta.pl
Kampaia portalu Gazeta.pl i banku BNP Paribas - "Gdy to się skończy" / Fot. Gazeta.pl
"Gdy to się skończy" to inspirująca akcja społeczna "ku pokrzepieniu serc", którą rozpoczął portal Gazeta.pl wraz z bankiem BNP Paribas. Za pośrednictwem Instagrama czytelnicy Gazeta.pl podzielili się z redakcją swoimi pomysłami na to, co zrobią po zakończeniu trwającej pandemii. Na podstawie ich wypowiedzi powstały kreacje, które od jutra będzie można oglądać na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce (AMS Digital Cityscreen oraz Jetline), w mediach społecznościowych i na portalu Gazeta.pl.
Kampaia portalu Gazeta.pl i banku BNP Paribas - "Gdy to się skończy" / Fot. Gazeta.pl
Kampaia portalu Gazeta.pl i banku BNP Paribas - "Gdy to się skończy" / Fot. Gazeta.pl
Kampania "Gdy to się skończy" ma przynieść wytchnienie w czasie kryzysu i dać nadzieję na to, że za jakiś czas nasza rzeczywistość wróci do normy.

- Nasze ulice mimo pięknej pogody wciąż nie są pełne ludzi, jeśli musimy, to przemykamy nimi w maskach i z zaparowanymi okularami, a całe otoczenie krzyczy, że mamy pandemię. Dlatego dodajmy wspólnie tej scenerii trochę koloru i niech nasze plany będą znakiem prostej, ale tak potrzebnej na co dzień nadziei - wyjaśnia Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl.

Kampaia portalu Gazeta.pl i banku BNP Paribas - "Gdy to się skończy" / Fot. Gazeta.pl
Kampaia portalu Gazeta.pl i banku BNP Paribas - "Gdy to się skończy" / Fot. Gazeta.pl
W ramach akcji powstała również strona internetowa Gdytosieskonczy.pl, na której zbierane będą wypowiedzi czytelników Gazeta.pl. Redakcja wciąż zachęca do przesyłania swoich planów i marzeń na czas po pandemii na adres e-mail [email protected] - kolejne pomysły będą publikowane na stronie Gdytosieskonczy.pl oraz pokazywane na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Kampania "Gdy to się skończy" potrwa do połowy maja 2020 roku.

Komentarze (1 - 6 z 6)

gdy to sie skonczy wyjade z tego kraju i wroce jak bedzie normalnie.... bo z taka wladza tu nigdy nie bedzie normalnie
 4  
Gdy to się skończy... progresywizm szlag trafi, aborcjonistki same się zabiją, luminal będzie dostępny w czopkach, ktoś pocałuje Judasza i zrobi sobie fellatio, Morawiecki przestanie rządzić, Kim Gordon przyzna się do tego, że jestem gejem, korona-psychuszki będą budowane tylko na obrzeżach miast, brandy będzie lał się w kranie, szef NBP dodrukuje 320 mln na tarczę, ja przestanę się ślinić i lać w spodnie, autyści i ludzie z Zespołem Aspergera i Downa będą wreszcie zrozumiani w społeczeństwie, w kantynach będzie piętrowa sałatka Cezara, a dobudowana nitka metra w Warszawie będzie miała im. Ayn Rand.
 1  
gdy to się skończy nie będzie już propagandy wyborczej i heliosa
 2  
Tylko NIE Gazeta.pl i ich skrajne dziwadztwa. Przechodzą samych siebie, lewactwo na maksa a te ich określenia: prezydentka, ministra, poślica czy polityczka to już żałosny kabaret. A kiedyś zapowiadało się że będzie to dobra i ciekawa gazeta :-(
 5  
Gdy to się skończy, zamknę się w domu i pójdę spać.
 1  
no te dwa lata sobie poczekamyyy
 1