Łukasz Szewczyk29.04.2020 (12:10)brak komentarzy

Nowy tytuł portfolio Grupy ZPR Media. "Architekt Wnętrz"

Na rynku ukazał się "Architekt Wnętrz", półrocznik skierowany do branży wnętrzarskiej oraz osób zainteresowanych najnowszymi trendami w projektowaniu wnętrz. Wydawcą tytułu jest spółka TIME SA (Grupa ZPR Media), będąca liderem segmentu czasopism wnętrzarskich.
Magazyn "Architekt Wnętrz" skierowany jest do profesjonalistów, zajmujących się projektowaniem wnętrz użyteczności publicznej (obiekty oświatowe, kulturalne, lecznicze), komercyjnych (biura, hotele i restauracje) oraz mieszkaniowych. Dystrybuowany jest bezpłatnie do prenumeratorów miesięcznika "Architektura Murator" oraz do wybranych, uznanych projektantów wnętrz.
Na treść "Architekta Wnętrz" składają się prezentacje nowatorskich realizacji, rozmowy z wiodącymi architektami, a także artykuły i rady ekspertów, dotyczące innowacyjnych rozwiązań, technologii i najaktualniejszych trendów we wzornictwie. Prezentowane są również oferty firm z branży wyposażenia wnętrz mieszkalnych i komercyjnych oraz przeglądy produktów wykończeniowych i dekoracyjnych. Pojawiać się będą także zapowiedzi i relacje z najważniejszych światowych, jak i polskich festiwali i targów dizajnu. Nowoczesny layout oraz logo tytułu zaprojektował Adam Olchowik.

- Niezależnie od zmian stylu życia i funkcjonowania w przestrzeni, jakie nastąpią po pandemii, warto obserwować kierunki rozwoju projektowania wnętrz, wyznaczane przez nowoczesne realizacje, prezentowane w naszym magazynie. W pierwszym numerze pokazujemy siedzibę Banku Nordea w Gdyni stworzoną w duchu 'zero waste', przestrzeń kreatywną Clay.Warsaw, powstałą w zmodernizowanych wnętrzach dawnego magazynu wojskowego na warszawskiej Pradze, jak również salę multisensoryczną dla osób z dysfunkcjami wzroku w szkole dla niewidomych w Pattai - mówi Anna Żmijewska, redaktor naczelna "Architekta Wnętrz" i kierownik działu technika miesięcznika "Architektura-murator".

- Z punktu widzenia naszych stałych Klientów i wieloletnich Partnerów, ten tytuł idealnie uzupełnia ofertę biura reklamy. W tej chwili mamy pełen wachlarz tytułów, zarówno kierowanych do odbiorców indywidualnych, jak i dla profesjonalistów z branży wnętrz - mówi Joanna Hodała, dyrektor handlowy Segmentu Wnętrza.