Łukasz Szewczyk12.05.2020 (15:49)brak komentarzy

Zamachowski, Karolak i Kędzierskim w nowym programie Onetu. "Rodzaj męski"

• Nowy program telewizyjny Onetu dla mężczyzn
• Rozmowy Zbigniewa Zamachowskiego, Tomasza Karolaka oraz Piotra Kędzierskiego
Zamachowski, Karolak i Kędzierskim w nowym programie Onetu. "Rodzaj męski"
W nowym programie Onetu mężczyźni nie boją się podejmować tematów tabu - będą rozmawiać o coraz bardziej wygórowanych oczekiwaniach, presji i problemach, z którymi na co dzień muszą się zmagać. Format o charakterze talk-show ma otworzyć dyskusję na temat mężczyzny i jego roli w zmieniającym się świecie.
"Rodzaj męski" to wyjątkowy cykl spotkań trójki bohaterów: Zbigniewa Zamachowskiego, Tomasza Karolaka oraz Piotra Kędzierskiego, którzy w swobodnej atmosferze męskiego spotkania w barze, będą szukać odpowiedzi na odwieczne pytania, które zadają sobie mężczyźni: relacji damsko - męskich, potrzebach, fantazjach czy troskach. Na prawdziwe tematy - lekko, z humorem i dystansem.

"Rodzaj męski" powstaje we współpracy Onetu z firmą Adamed, producentem MaxON Active i MaxON FORTE i jest częścią projektu prowadzonego w postaci serwisu. - Pomysł na komunikację content marketingową wokół tematów, o których trudno rozmawiać ma otworzyć dyskusję i uświadomić użytkowników o rozpowszechniającym się problemie z potencją wśród mężczyzn. To także zachęcenie mężczyzn i kobiet do dialogu, rozmów i otwartości oraz pokazania możliwych dostępnych rozwiązań w kampanii - mówi Beata Greszta, Group Product Manager w firmie Adamed.

"Rodzaj męski" to jednocześnie kolejna propozycja wideo branded content, wymyślona i zrealizowana przez biuro reklamy i dział produkcji video Ringier Axel Springer Polska. - Dziś marki - jak nigdy wcześniej - potrzebują atrakcyjnej przestrzeni do opowiedzenia swoich historii. Dzięki otwartości Klienta i wykorzystaniu siły medium takiego jak Onet udało nam się w projekcie "Rodzaj męski" umiejętnie połączyć myślenie o potrzebach internautów z wyzwaniami komunikacyjnymi, jakie postawiła przed nami marka MaxON - mówi Magdalena Milewska, Video Project Director w Ringier Axel Springer Polska.

Premierowe emisje będzie można oglądać w każdą środę (od 13 maja) o godz. 20. na Onet.pl, na stronie www.rodzajmeski.onet.pl oraz na Facebooku, YouTube i vod.pl. Program składa się z 8 odcinków, przy czym pierwsze cztery będą miały premierę co tydzień od 13 maja, kolejne cztery zostaną pokazane w jesiennej ramówce.
161899,161891,161865,161847,161843