Łukasz Szewczyk04.06.2020 (13:47)2 komentarze

MTV pokaże jak społeczna izolacja wpłynęła na młodych ludzi w Polsce

• Premiera filmu dokumentalnego "Świat, w którym nie można być z ekipą"
• MTV Polska i grupa BrandBuddies postanowili sprawdzić, jak z obecną sytuacją radzą sobie internetowi twórcy młodego pokolenia oraz jak widzą przyszłość swoją i świata.
MTV pokaże jak społeczna izolacja wpłynęła na młodych ludzi w Polsce
W dokumencie "Świat, w którym nie można być z ekipą" popularni influencerzy, Tosia, Pasiek, Pszczółka, Matisowy, Lukipoland oraz Jasper, wcielili się w role reporterów i przeprowadzili szereg rozmów z innymi twórcami. Efektem ich pracy jest obszerny materiał ukazujący, w jak różny sposób społeczna izolacja wpłynęła na życie młodych ludzi. Bohaterowie filmu opowiedzieli m. in. jakie były ich pierwsze odczucia związane z kwarantanną, jak wpływa na nich odseparowanie od przyjaciół, znajomych, rodziny oraz jaka jest ich opinia na temat zdalnej nauki. Młodzi twórcy podzielili się również swoimi przemyśleniami na temat świata "po" pandemii - czego nauczy ludzi kilkumiesięczny lockdown, czy świat kiedykolwiek wróci w 100% do poprzednich realiów - oraz odpowiedzieli na pytanie, jak obecna sytuacja wpłynęła na ich internetową twórczość.
- To ważny dla nas projekt, ponieważ dotyka bieżących wyzwań i obserwacji widzianych oczami młodych ludzi. MTV zawsze podąża za tematami, które są ważne dla młodego pokolenia i opowiada o nich w odważny, szczery i wiarygodny sposób - komentuje Daniel Reszka, VP Comedy & Entertainment, Youth & Music Brands ViacomCBS Networks International CEE.

- Wydarzenia ostatnich miesięcy na wielu wymusiły potrzebę silniejszej adaptacji do nowych technologii. Dla Pokolenia Z Internet jest już od dawna był naturalnym środowiskiem.
Oni nie doświadczyli życia bez niego, a zakupy, spotkania przez Internet były dla nich codziennością także przed pandemią. Spojrzenia influencerów, tworzących i komunikujących się z najmłodszą grupą, jest niezwykle ciekawe
- tłumaczy Kamil Sokołowski, Brand Director BrandBuddies. - Poza członkami ekipy Follovers, w materiale wypowiada się wielu popularnych twórców jak DeeJayPallaside, Natalia Sisik, Saszan czy Adrianna Skon - dodaje.

Premiera dokumentu "Świat, w którym nie można być z ekipą" w sobotę ( 6 czerwca) o godz. 22:00 na antenie MTV Polska. Film dostępny będzie również na kanale Follovers w serwisie YouTube. Ponadto, na kanale Follovers w aplikacji TikTok dostępne będą dodatkowe materiały video.

Patronami medialnymi projektu są TikTok oraz Noizz.pl.

Emisji filmu towarzyszy kampania wykorzystująca formaty reklamowe na platformach TikTok, YouTube oraz Instagram. Działania promocyjne prowadzone będą również na kanałach influencerów.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Niby jak wpłynęła? Przeciętny stulejarz żyje tak cały czas i nie narzeka.
 3  
Może wytłumaczą dzieciom dlaczego przy artykule o homofobii nie można komentować, i kto wymyślił poprawność polityczną
 0