14.06.2020 (12:15)8 komentarzy
Słuchalność radia: Rekord RMF FM, zyskują Radio Zet i TOK FM, tracą Jedynka, Trójka i Vox
• RMF FM umacnia pozycję lidera wśród ogólnopolskich stacji radiowych notując najwyższe wyniki w swojej historii - wynika z najnowszego raportu Radio Track
• Słuchaczy zyskują także Radio Zet, TOK FM, Polskie Radio 24 i Muzo FM
• Spore spadki Jedynki, Trójki i Vox FM
• Słuchaczy zyskują także Radio Zet, TOK FM, Polskie Radio 24 i Muzo FM
• Spore spadki Jedynki, Trójki i Vox FM

Największy udział w czasie słuchania stacji radiowych, w okresie od marca do maja 2020 roku, notuje RMF FM - 30,6 proc. (wzrost o 3,9 pkt. proc. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej). Drugie miejsce utrzymuje Radio Zet z wynikiem 13,1 proc. (wzrost o 0,9 pkt. proc.). Trzecią pozycję w rankingu zajmuje radiowa Jedynka z wynikiem 5,2 proc. (spadek o 0,7 pkt. proc.), a czwartą pozycję radiowa Trójka - 4,6 proc. (spadek o 0,5 pkt. proc.). Pierwszą piątkę zamyka radio VOX FM - 3proc. (spadek 0,9 pkt. proc.).
Kolejne miejsca rankingu słuchalności stacji ogólnopolskich zajmują: TOK FM - 2,6 pkt. proc. (wzrost o 0,5 pkt. proc.), Antyradio - 2,1 proc. (bez zmian), RMF Classic - 1,6 proc. (spadek o 0,3 pkt. proc.), Radio Maryja - 1,5 proc. (spadek o 0,2 pkt. proc.), Polskie Radio 24 - 0,6 proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.), Muzo.FM - 0,5 proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.) oraz Radiowa Dwójka - 0,4 proc. (bez zmian)
Dane dotyczące badania:
- marzec 2020 : maj 2020 (wielkość: 20 969)
- marzec 2019 : maj 2019 (wielkość: 20 997)
- Grupy celowe: wszystkie przypadki
- Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Kolejne miejsca rankingu słuchalności stacji ogólnopolskich zajmują: TOK FM - 2,6 pkt. proc. (wzrost o 0,5 pkt. proc.), Antyradio - 2,1 proc. (bez zmian), RMF Classic - 1,6 proc. (spadek o 0,3 pkt. proc.), Radio Maryja - 1,5 proc. (spadek o 0,2 pkt. proc.), Polskie Radio 24 - 0,6 proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.), Muzo.FM - 0,5 proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.) oraz Radiowa Dwójka - 0,4 proc. (bez zmian)
Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych | |||
Lp. | Radio | marzec 2020 : maj 2020 | marzec 2019 : maj 2019 |
---|---|---|---|
1. | RMF FM | 30,6% | 26,7% |
2. | Radio ZET | 13,1% | 12,2% |
3. | Program 1 Polskiego Radia | 5,2% | 5,9% |
4. | Program 3 Polskiego Radia | 4,6% | 5,1% |
5. | VOX | 3,0% | 3,9% |
6. | Radio TOK FM | 2,6% | 2,1% |
7. | AntyRadio | 2,1% | 2,1% |
8. | RMF Classic | 1,6% | 1,3% |
9. | Radio Maryja | 1,5% | 1,7% |
10. | Polskie Radio 24 | 0,6% | 0,4% |
11. | Radio Muzo.fm | 0,5% | 0,3% |
12. | Program 2 Polskiego Radia | 0,4% | 0,4% |
Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych (źródło Radio Track, Millward Brown SMG/KRC)
- marzec 2020 : maj 2020 (wielkość: 20 969)
- marzec 2019 : maj 2019 (wielkość: 20 997)
- Grupy celowe: wszystkie przypadki
- Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Komentarze (1 - 8 z 8)
Takie pieniądze, takie tradycje, tak ogromne doświadczenie.
Niszczenie to jedyna ICH umiejętność:(
Trójkę uśmiercił faktycznie rząd
A dwójkę to nie słucham bo nie da sie tego słuchać.
Czwórka przeszła do neta a zamiast tego nadaje PR24
CHORA Polityka
RMF i ZET nadają w kółko reklamy i tę samą papkę muzyczną.
Brak jest stacji która by naprawdę byłaby ciekawa.
Lata 90-te i początek 2000 był to dobry okres gdy stacje nie były jeszcze tak spozycjonowane i popieprzone z ilością muzyki polskiej.
Teraz to mamy jedno wielkie g... jingle i jingle i durne konkursy 0700 by ludzie płacili na bezdurno. Szkoda że te 20-30 lat gdy muzyka była główną stroną i dobór najważniejszy a polityki minimum to już nie wróci!!! A szkoda
Brak jest stacji która by naprawdę byłaby ciekawa.
Lata 90-te i początek 2000 był to dobry okres gdy stacje nie były jeszcze tak spozycjonowane i popieprzone z ilością muzyki polskiej.
Teraz to mamy jedno wielkie g... jingle i jingle i durne konkursy 0700 by ludzie płacili na bezdurno.
2 Program Polskiego Radia to rozgłośnia elitarna.
Można nosić dziurawe spodnie z biedy, a słuchać
dwójki radiowej i należeć do elity.