Łukasz Szewczyk21.06.2020 (18:03)4 komentarze

Ogłoszono pełną listę uczestników nowego reality-show z gwiazdami internetu "FAME czy SHAME"

• Grupa twórców internetowych spędzi najbardziej zwariowane lato ich życia pod jednym dachem.
• W luksusowej willi zamieszka 10 idoli młodego pokolenia.
Uczestnicy reality-show "Fame czy SHAME"
W czwartek (25 czerwca 2020 roku) w Playerze zadebiutuje nowe reality-show z gwiazdami polskiego internetu "Fame czy SHAME". Dziesięciu najpopularniejszych idoli młodego pokolenia - znanych z portali takich taki jakich TikTok, Instagram i YouTube - spędzi razem 8 tygodni w podwarszawskiej wilii. Codziennie staną przed nowymi wyzwaniami, których wynik zdecyduje, kto następny dzień spędzi w grupie FAME - otoczony przywilejami i luksusami, a kto w przegranej - SHAME - pozbawiony wygód. Wykonywanie zadań będą utrudniać goście - znane osobowości mediów i telewizji, które znienacka zapukają do drzwi odjechanego domu. Twórca, który pod koniec dwóch miesięcy zdobędzie najwięcej punktów ma szansę zgarnąć nagrodę główną, która jeszcze pozostaje tajemnicą.
Kto weźmie udział w programie?
Znana jest już pełna lista uczestników. W programie widzowie zobaczą: znana z "Top Model" zwariowana 18-latka Ange-Sophie Reich (@angesophie.reich), 18-latek o charakterystycznej bujnej blond czuprynie znany z TikToka oraz Insta Jan Marciniak (@PasiekOfficial); dziewczyna z charakterem Kinga Kostrzewa (@anielskieskrzydło), wytatuowana 23-letnia Klaudii Bieszcz (@klaudiabieszcz), 22-letni chłopak z misją Patryk Woźniak (@xpatlyk); 20-letnia Weronika "Wero" Piątek (@iamwero), która na własnej skórze doświadczyła, co to znaczy dostać od życia w kość; znany z programu "Hotel Paradise" 23-letni Łukasz "Blondino" Książkiewicz (@blondino_latino), 25-letni król TikToka Filip Zabielski (@filipzabielski), 22-letni łobuz o niespożytej energii, doskonale znany widzom z ostatniej edycji "Top Model" Michał Gała (@michalgala_offcial); oraz 25-letnia piękność Marta Rentel (@martirenti).


"FAME czy SHAME" to nowy format Player Original, realizowany wspólnie z agencją DDOB, która odpowiada za produkcję, scenariusze i dobór uczestników. Premierowe odcinki udostępniane będą w poniedziałki, wtorki, czwartki i soboty. W każdą środę pojawi się też materiał specjalny "the best of" z całego tygodnia. Natomiast w piątki i niedziele Player zaprosi na dwugodzinne live'y prosto z domu. Program można śledzić w ofercie bezpłatnej (AVOD).

Komentarze (1 - 4 z 4)

kolejny chłam
 21  
"Dziesięciu najpopularniejszych idoli młodego pokolenia - znanych z portali takich taki jakich TikTok, Instagram i YouTube - spędzi razem 8 tygodni w podwarszawskiej wilii.
Codziennie staną przed nowymi wyzwaniami, których wynik zdecyduje, kto następny dzień spędzi w grupie FAME - otoczony przywilejami i luksusami, a kto w przegranej - SHAME - pozbawiony wygód."

.... czyli trochę taki Big Brother dla gimbusiarni. Tylko jeszcze durniejszy.
 14  
Nikogo nie kojarzę. Powinienem się martwić?
 13  
Nikogo nie kojarzę. Powinienem się martwić?
czas sobie kwaterę na cmentarzu ogarnąć
 2