Łukasz Szewczyk30.06.2020 (15:23)2 komentarze

Romance TV od lipca w sieci Multimedia Polska

Od 1 lipca stacja 2020 roku kanał Romance TV będzie dostępny dla abonentów Multimedia Polska
Romance TV od lipca w sieci Multimedia Polska
Romance TV przez całą dobę emituje europejskie filmy i seriale o uczuciach i różnych odcieniach miłości: od rodzicielskiej i braterskiej po tę najbardziej namiętną, od tej szczerej i prawdziwej, po udawaną i wypaczoną.
- Oczywiście cieszy nas, że stacja Romance TV poszerza swój zasięg techniczny. Dzięki obecności w Multimedia Polska zyskamy dodatkowo ponad 150 tyś. nowych abonentów. Będziemy obserwowali, jak to wpłynie na wyniki oglądalności - mówi Krzysztof Mikulski, odpowiedzialny za Romance TV w Polsce. - Ostatni kwartał wyglądał dla nas obiecująco, a w maju, jednym z mocniejszych premierowo miesięcy w tym roku, odnotowaliśmy rekordowe wyniki oglądalności - dodaje Mikulski.

Kanał Romance TV w ofercie sieci Multimedia Polska dostępny będzie w pakietach MaxBox oraz Filmy i Seriale. W dekoderach na pozycji numer 144.

Na lipiec stacja Romance TV przygotowała specjalny repertuar z okazji Światowego Dnia Pocałunku (6 lipca), w ramach którego widzowie zobaczą komedie romantyczne z pocałunkiem w roli głównej. W wakacje kanał zabierze swoich fanów w egzotyczne i pełne namiętności podróże w ramach cyklu "Letnie romanse" emitowanego w każdą środę o godz. 21:55. Dzięki nim nie wychodząc z domu zwiedzimy Przylądek Dobrej Nadziei, Wietnam, Mjanma czy Brazylię i przeżyjemy namiętności razem z bohaterami serii "Hotel marzeń". Z kolei 14 lipca w Narodowe Święta Francji Romance TV wyemituje trzy filmowe przeboje, których akcja toczy się w malowniczej francuskiej scenerii. Widzowie wspólnie z bohaterami wybiorą się w niezwykłą filmową podróż do Paryża - miasta miłości, Prowansji - krainy kwitnącej lawendy i historycznego regionu kraju - Alzacji. W czwartek, 30 lipca w Międzynarodowy Dzień Przyjaźni kanał pokaże poruszające filmy o różnych obliczach przyjaźni w ramach cyklu "Przyjaciele na zawsze".

Komentarze (1 - 2 z 2)

Nie ma się czym podniecać. To jest jedna wielka reklama. Reklamy co dziesięć minut i wciąż te same.
 3  
KIEDY w EAST&WEST?
 0