Łukasz Szewczyk12.08.2020 (16:37)2 komentarze

Sieci radiowe: Eska liderem z największym spadkiem. Zyskują Rock Radio i lokalne stacje Polskiego Radia

• Eska pozostaje liderem rankingu słuchalności sieci radiowych - wynika z nowej edycji badań Radio Track.
• Największe spadki notują Eska i Złote Przeboje
• Zyskują Rock Radio i regionalne stacje Polskiego Radia
W okresie od maja do lipca 2020 roku liderem wśród sieci radiowych pozostaje Eska z wynikiem 7,3 proc. (spadek o 0,5 pkt. proc. w porównaniu z tym samym okresem sprzed roku). Drugie miejsce zajmują rozgłośnie regionalne Polskiego Radia - Audytorium 17 z wynikiem 4,6 proc. (wzrost o 0,6 pkt. proc.). Trzecie miejsce należy do RMF Maxxx - 4,2 proc. (bez zmian), a czwarte plasuje Radio Złote Przeboje z wynikiem 2,8 proc. (spadek o 0,2 pkt. proc.). Piątą pozycję zajmuje Radio WAWA z wynikiem 1,9 proc. (bez zmian).

Kolejne miejsca zajmują sieci: Radio Plus z wynikiem 1,9 proc. (spadek o 0,4 pkt. proc., Meloradio - 1,2 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.), Radio Pogoda - 1 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.), Rock Radio - 0,8 proc. (wzrost o 0,4 pkt. proc.) oraz Chilli Zet - 0,3 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.).

 Radio Track: Słuchalność sieci radiowych
Lp.Siećmaj 2020 : lipiec 2020maj 2019 : lipiec 2019
1.ESKA 7,3% 7,8%
2.A 17 4,6% 4,0%
3.RMF MAXXX 4,2% 4,2%
4.Złote Przeboje 2,8% 3,0%
5.Radio WAWA 1,9% 1,9%
6.Radio PLUS 1,9% 2,3%
7.Meloradio 1,2% 1,1%
8.Radio Pogoda 1,0% 0,9%
9.Rock Radio 0,8% 0,4%
10.Chilli Zet 0,3%0,2%

Radio Track: Słuchalność sieci radiowych (źródło Radio Track, Millward Brown SMG/KRC)

Dane dotyczące badania:
- marzec 2020 : maj 2020 (wielkość: 20 969)
- marzec 2019 : maj 2019 (wielkość: 20 997)
- Grupy celowe: wszystkie przypadki
- Grupy celowe: wszystkie przypadki
- Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)

Komentarze (1 - 2 z 2)

W esce kraków wyłaczane sa wejscia dja 16.55,17.55,18.55,oraz w weekendy przed pełna ,kuchnia alberta,oraz poranki miedzy 6 a 7
 3  
bez krępacji, to kolejny kawałek historii olbrzymiej sieci radiowej dla młodego pokolenia. szkoda, że to bloki reklamowe na potrzeby programu sieciowego.
 1