Łukasz Szewczyk30.09.2020 (13:28)3

4,5 godz. dziennie Polacy spędzają na oglądaniu treści wideo. Dominują telewizor i YouTube

• Prawie pół godziny dziennie Polacy poświęcają na oglądanie treści wideo na urządzeniach cyfrowych, co stanowi dodatkowy czas oprócz 4 godz. spędzanych przed telewizorem.
• Nielsen Media prezentuje pierwsze dane z jednoźródłowego panelu pomiaru telewizji linearnej i streamingu wideo robiąc milowy krok w realizacji projektu Total Video w Polsce.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 3 z 3)

Te badania niewiele mówią o preferencjach młodych ludzi, bo większość z nich nie korzysta z telewizora do telewizji linearnej a do konsoli czy streamingu. Poza tym czy badania nadążają za rynkiem i badają oglądalność produkcji TVNu/Discovery na Playerze czy Polsatu/TV4 na Ipli?
 1  
Te badania niewiele mówią o preferencjach młodych ludzi, bo większość z nich nie korzysta z telewizora ...
A to ciekawe...
Skąd masz takie dane?
Bo i OBOP, i IRBIS, i Estymator, i Nielsen podaje, że młodzi ludzie ( do 25 lat) oglądają tv. I od marca odsetek wzrósł znacznie.
Podasz dane na których się opierasz? Ja się zrewanżuję z powyższych pracowni badawczych.
 2  
bredny dobrze mówi, młodzi oglądają porno na smartfonie i trzepią wora lub masują łechtaczke 10 * dziennie a tv mają w żopie
 1