30.09.2020 (13:28)3
4,5 godz. dziennie Polacy spędzają na oglądaniu treści wideo. Dominują telewizor i YouTube
• Prawie pół godziny dziennie Polacy poświęcają na oglądanie treści wideo na urządzeniach cyfrowych, co stanowi dodatkowy czas oprócz 4 godz. spędzanych przed telewizorem.
• Nielsen Media prezentuje pierwsze dane z jednoźródłowego panelu pomiaru telewizji linearnej i streamingu wideo robiąc milowy krok w realizacji projektu Total Video w Polsce.
• Nielsen Media prezentuje pierwsze dane z jednoźródłowego panelu pomiaru telewizji linearnej i streamingu wideo robiąc milowy krok w realizacji projektu Total Video w Polsce.
Komentarze (1 - 3 z 3)
Skąd masz takie dane?
Bo i OBOP, i IRBIS, i Estymator, i Nielsen podaje, że młodzi ludzie ( do 25 lat) oglądają tv. I od marca odsetek wzrósł znacznie.
Podasz dane na których się opierasz? Ja się zrewanżuję z powyższych pracowni badawczych.