Łukasz Szewczyk21.12.2020 (14:54)brak komentarzy

Edipresse Polska zamyka magazyn Flesz i stawia na modę w sieci

• Edipresse Polska zapowiada wprowadzenie na rynek nowego serwisu e-commerce w kategorii fashion.
• Spółka zamyka printowe wydanie Flesz.Gwiazdy&Styl.
W pierwszym kwartale 2021 roku Edipresse wprowadzi na rynek nowy serwis eCommerce w kategorii fashion. Spółka w ostatnich miesiącach bieżącego roku zintensyfikowała działania związane ze startem serwisu, w tym pozyskaniem partnerów handlowych, produkcją treści modowych, a także wdrożeniem niezbędnych rozwiązań technologicznych. Za przygotowanie i wprowadzenie projektu na rynek odpowiada Tomasz Sypuła oraz Agnieszka Janota, która od początku grudnia 2020 dołączyła do firmy.
- Konsekwentnie zwiększamy naszą obecność w kluczowych dla naszych użytkowniczek kategoriach tematycznych w obszarze digital. Branża modowa zawsze była w kręgu naszego zainteresowania, a dziś jest szczególnie istotna pod kątem działań eCommerce - mówi Maciej Klepacki, dyrektor generalny Edipresse Polska S.A. - Wokół nowego projektu chcemy skupiać użytkowniczki zainteresowane modą i zakupami w Internecie, a wsparcie całego digitalowego portfolio spółki z obszaru lifestyle istotnie przyśpieszy nasz rozwój w kategorii fashion - dodaje.

Równocześnie Spółka zdecydowała o zaprzestaniu wydawania magazynu Flesz. Gwiazdy & Styl, skupiając uwagę i posiadane zasoby na rozwoju nowego projektu internetowego. Brand Flesz Style nadal pozostanie obecny jako sekcja tematyczna na serwisie party.pl, a wszystkie dotychczas zatrudnione przy tworzeniu magazynu osoby dostały propozycję pozostania w spółce w ramach realizacji innych projektów.

- Wszyscy widzimy zmieniające się zachowania i nawyki konsumenckie za którymi podąża zmieniająca się komunikacja marketingowa i budżety klientów. Naturalnym krokiem dla naszej dalszej obecności biznesowej w segmencie modowym jest 100% obecność w kanałach digital. Zwłaszcza w tak perspektywicznej i dostosowanej do nowych realiów branży fashion - mówi Maciej Klepacki, dyrektor generalny Edipresse Polska S.A.

Od początku 2021r. printowe portfolio Edipresse Polska tworzą tytuły z segmentu people premium Viva! i Party. Życie Gwiazd oraz luksusowy magazyn Uroda Życia, który od początku roku będzie dwumiesięcznikiem, oraz cykliczne wydania Mamotoja.

W skład digitalowego portfolio Edipresse Polska wchodzą m.in. portale Polki.pl, Wizaz.pl, Gotujmy.pl, Mamotoja.pl, Viva.pl i Party.pl, a także wiodące serwisy marketplace z usługami z zakresu opieki i prowadzenia domu: Niania.pl, PomoceDomowe.pl, OpiekaSeniora.pl oraz OpiekaZwierzat.pl.

Polecamy