05.01.2021 (18:36)11 komentarzy
Programy informacyjne w grudniu: "Fakty" TVN zyskują najwięcej, tracą "Wydarzenia" Polsatu
• W ostatnim miesiącu 2020 roku najwięcej nowych widzów zyskują "Fakty" telewizji TVN
• Największy spadek notują "Wydarzenia" telewizji Polsat
• Największy spadek notują "Wydarzenia" telewizji Polsat

Fot. TVN
W grudniu 2020 pozycję lidera wśród programów informacyjnych zajmuje "Teleexpress" z łączną średnią widownią 3,163 mln widzów (wzrost o 97,1 tys. widzów). Na antenie TVP1 program oglądało średnio 2,351 mln widzów (spadek o 16,9 tys. widzów), a w TVP Info - 811,9 tys. widzów (wzrost o 114 tys. widzów).
Trzecie miejsce zajmują "Wiadomości" z łączną średnią widownią na poziomie 3,017 mln widzów, co oznacza wzrost o 20,6 tys. widzów w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Średnia oglądalność w TVP1 wyniosła 2,382 mln widzów (wzrost o 25 tys. widzów), z kolei w TVP Info 634,4 tys. widzów (spadek o 4,4 tys. widzów).
Czwarta pozycja należy do programu "Wydarzenia", który zanotował łączną średnią widownię na poziomie 2,051 mln widzów (spadek o 178,4 tys. widzów). W telewizji Polsat program ogląda średnio 1,767 mln widzów (spadek o 231,1 tys. widzów), a w Polsat News 284,5 tys. widzów (wzrost o 52,7 tys. widzów).
Ostatnie piąte miejsce zajmuje "Panorama", z łączną średnią widownią 1,765 mln widzów (spadek o 53,4 tys. widzów). Na antenie TVP2 program ogląda średnio 1,246 mln. widzów (spadek o 18,5 tys. widzów), w TVP Info 519,5 tys. widzów (spadek o 34,8 tys. widzów).
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Drugą pozycję zajmują "Fakty" z łączną średnią widownią 3,092 mln widzów (wzrost o 124,8 tys. widzów). Na kanale TVN program oglądało średnio 2,761 mln widzów (wzrost o 80,9 tys. widzów), w TVN24 BiS - 330,4 tys. widzów (wzrost o 43,9 tys. widzów).
Trzecie miejsce zajmują "Wiadomości" z łączną średnią widownią na poziomie 3,017 mln widzów, co oznacza wzrost o 20,6 tys. widzów w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Średnia oglądalność w TVP1 wyniosła 2,382 mln widzów (wzrost o 25 tys. widzów), z kolei w TVP Info 634,4 tys. widzów (spadek o 4,4 tys. widzów).
Czwarta pozycja należy do programu "Wydarzenia", który zanotował łączną średnią widownię na poziomie 2,051 mln widzów (spadek o 178,4 tys. widzów). W telewizji Polsat program ogląda średnio 1,767 mln widzów (spadek o 231,1 tys. widzów), a w Polsat News 284,5 tys. widzów (wzrost o 52,7 tys. widzów).
Ostatnie piąte miejsce zajmuje "Panorama", z łączną średnią widownią 1,765 mln widzów (spadek o 53,4 tys. widzów). Na antenie TVP2 program ogląda średnio 1,246 mln. widzów (spadek o 18,5 tys. widzów), w TVP Info 519,5 tys. widzów (spadek o 34,8 tys. widzów).
Grudzień 2020 | Grupa 4+ | Grupa 16-49 | Grupa 16-59 | ||||
Lp. | Program | AMR | SHR% | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | "Fakty" (TVN) | 2 761 720 | 19,70% | 987 143 | 20,67% | 1 415 627 | 19,99% |
2. | "Wiadomości" (TVP1) | 2 382 923 | 16,55% | 505 375 | 10,25% | 919 296 | 12,52% |
3. | "Teleexpress" (TVP1) | 2 351 769 | 20,93% | 490 320 | 13,68% | 869 477 | 15,93% |
4. | "Wydarzenia" (Polsat) | 1 767 432 | 12,79% | 731 365 | 15,56% | 1 042 706 | 14,95% |
5. | "Panorama" (TVP2) | 1 246 313 | 10,07% | 262 640 | 6,43% | 457 974 | 7,44% |
6. | "Teleexpress" (TVP Info) | 811 925 | 7,24% | 146 420 | 4,11% | 253 973 | 4,68% |
7. | "Wiadomości" (TVP Info) | 634 449 | 4,41% | 100 713 | 2,04% | 179 103 | 2,44% |
8. | "Panorama" (TVP Info) | 519 524 | 4,20% | 89 794 | 2,20% | 166 593 | 2,71% |
9. | "Fakty" (TVN24 BiS) | 330 423 | 2,36% | 80 382 | 1,68% | 119 462 | 1,69% |
10. | "Wydarzenia (Polsat News) | 284 523 | 2,06% | 80 604 | 1,71% | 123 469 | 1,77% |
NAM: Oglądalność programów informacyjnych - grudzień 2020
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane Nielsen Audience Measurement / interpretacja własna
Komentarze (1 - 10 z 11)
Widać jak propaganda TVPiS przegrywa z prawdą.
Tyle kasy idzie, a tu "ciemny lud nie kupuje:"
dlatego bo ta kasa idzie na pisie siki a pisie siki, jak wiadomo - śmierdzą, mało kto chce sie w gównie babrać.
czyli...
Błyskawiczny koktajl z kłamstw w/g Qrevskiej szczujni, który na podwieczorek serwuje TVPiS