Łukasz Szewczyk12.01.2021 (16:19)2

Wzrosty kanałów Grupy Kino Polska TV w 2020 roku

• Kanały telewizyjne Grupy Kino Polska TV w 2020 roku osiągnęły łącznie 2,30% udziału
w rynku oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49, live), co oznacza wzrost
o prawie 17% rok do roku.
• Widzowie telewizyjni poświęcili kanałom Grupy dużo więcej czasu - w 2020 roku średni dzienny czas oglądania stacji nadawcy wyniósł 41 minut i 11 sekund (ATS, All 16-49, live) i był aż o 19 procent dłuższy niż w 2019 roku.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 2 z 2)

TAK ALE ICH NANAŁY SA TYLKO W DROGICH PAKIETACH OD 60zł W CP.NP KINO POLSKA
 0  
Oglądalność wszystki h kanałów spada w zastraszającym tempie. W dobie dużych telewizorów oglądanie zwłaszcza videoklipów w jakości SD ,to poprostu masakra.
 0