12.01.2021 (16:19)2
Wzrosty kanałów Grupy Kino Polska TV w 2020 roku
• Kanały telewizyjne Grupy Kino Polska TV w 2020 roku osiągnęły łącznie 2,30% udziału
w rynku oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49, live), co oznacza wzrost
o prawie 17% rok do roku.
• Widzowie telewizyjni poświęcili kanałom Grupy dużo więcej czasu - w 2020 roku średni dzienny czas oglądania stacji nadawcy wyniósł 41 minut i 11 sekund (ATS, All 16-49, live) i był aż o 19 procent dłuższy niż w 2019 roku.
w rynku oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49, live), co oznacza wzrost
o prawie 17% rok do roku.
• Widzowie telewizyjni poświęcili kanałom Grupy dużo więcej czasu - w 2020 roku średni dzienny czas oglądania stacji nadawcy wyniósł 41 minut i 11 sekund (ATS, All 16-49, live) i był aż o 19 procent dłuższy niż w 2019 roku.
Komentarze (1 - 2 z 2)