Łukasz Szewczyk05.02.2021 (13:18)4 komentarze

Super Bowl 2021 na żywo w TVP Sport

• TVP Sport pokaże finałowy mecz o mistrzostwo National Football League.
• W tegorocznym Super Bowl zmierzą się Kansas City Chiefs z Tampa Bay Buccaneers
Super Bowl
- Około 160 milionów widzów na całym świecie oglądało na żywo w ostatnich latach Super Bowl, a w tym roku cegiełkę do tego wyniku dołoży Telewizja Polska. Po raz pierwszy finał NFL zostanie pokazany w naszym kraju w antenie ogólnodostępnej, jaką jest TVP Sport. Skoro domem piłki nożnej jest TVP, to na poddaszu nie może zabraknąć miejsca dla kuzyna
z Ameryki czyli futbolu amerykańskiego
- powiedział Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.
To będzie 55. Super Bowl w historii National Football League. Tym razem na stadionie
w Tampie na Florydzie zmierzą się obrońcy tytułu Kansas City Chiefs oraz gospodarze Tampa Bay Buccaneers. Dla Chiefs to szansa na trzeci tytuł w historii tych rozgrywek, z kolei Buccaneers triumfowali dotąd w Super Bowl tylko raz (2003), kiedy w finale pokonali Oakland Raiders z Polakiem Sebastianem Janikowskim w składzie. W składzie Buccaneers jest Tom Brady. Jeden z najwybitniejszych zawodników w historii NFL - 6-krotnie wygrał Super Bowl, cztery razy zdobył tytuł MVP (najbardziej wartościowy gracz).

Transmisja w TVP Sport rozpocznie się w niedzielę (7 lutego 2021 roku) o godzinie 23.35 studiem, którego gospodarzem będzie Maciej Kurzajewski. Mecz skomentują: Jakub Kazula i Piotr Bera. Super Bowl będzie można także oglądać na stronie internetowej tvpsport.pl oraz w aplikacji mobilnej.

Jak zawsze Super Bowl to nie tylko zmagania sportowe, lecz także wielkie wydarzenie medialne. W tym roku podczas Halftime Show widzowie zobaczą występ "The Weeknd". Jeden z najpopularniejszych artystów w USA, który jest laureatem trzech statuetek Grammy
i dziewięciu Juno Awards zaprezentuje mieszankę swoich największych przebojów.
W poprzednich latach w przerwie Super Bowl występowali między innymi: Shakira i Jennifer Lopez, Lady Gaga, Coldplay a nawet Madonna czy The Rolling Stones.

W USA na czas Super Bowl zamiera życie na ulicach - transmisję ogląda ok. 100 mln widzów. To także pole do popisu dla reklamodawców i sponsorów, którzy właśnie podczas finału NFL pokazują swoje premierowe spoty. W zeszłym roku za emisję 30-sekundowej reklamy trzeba było zapłacić 5,6 mln dolarów!

Komentarze (1 - 4 z 4)

Wspaniała wiadomość
 4  
Tak nie mam co robić po nocach tylko oglądać reklamy przerywane rzucaniem jajem.
 1  
To nie oglądaj i nie jęcz. Telenowele jakąś machnij. Albo z żoną Szelągowską.
 1  
O co tu chodzi ? Stare westerny , teraz jakaś gra LGBT ( jak facet ma jajko to rzucają się na niego i gwałcą zbiorowo) To wygląda na pompowanie kasy za nic . Czyżby dla finansistów ze wschodniego wybrzeża ?
 0