Łukasz Szewczyk11.02.2021 (15:27)3 komentarze

RMF FM umacnia pozycję lidera. Olbrzymi spadek Trójki, którą wyprzedzają TOK FM i Antyradio

• RMF FM wciąż umacnia pozycję lidera wśród ogólnopolskich stacji radiowych - wynika z najnowszego raportu Radio Track
• Największy spadek ponownie notuje radiowa Trójka, którą wyprzedzają Radio TOK FM i Antyradio
RMF FM umacnia pozycję lidera. Olbrzymi spadek Trójki, którą wyprzedzają TOK FM i Antyradio
Największy udział w czasie słuchania stacji radiowych, w okresie listopada 2020 do stycznia 2021 roku, notuje RMF FM - 28,9 proc. (wzrost o 0,4 pkt. proc. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej). Drugie miejsce utrzymuje Radio Zet z wynikiem 12,3 proc. (spadek o 0,3 pkt. proc.). Trzecią pozycję w rankingu zajmuje radiowa Jedynka z wynikiem 5,4 proc. (wzrost o 0,5 pkt. proc.), a czwartą pozycję VOX FM - 3,7 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.). Pierwszą piątkę zamyka radio Antradio - 2,7 proc. (wzrost o 0,4 pkt. proc.).
Kolejne miejsca rankingu słuchalności stacji ogólnopolskich zajmują: TOK FM - 2,6 (wzrost o 0,3 pkt. proc.), Trójka - 2,1 pkt. proc. (spadek o 3,9 pkt. proc.), RMF Classic - 1,9 proc. (wzrost o 0,3 pkt. proc.), Radio Maryja - 1,8 proc. (wzrost o 0,4 pkt. proc.), Polskie Radio 24 - 0,7 proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.), Muzo.FM - 0,6 proc. (wzrost o 0,3 pkt. proc.), Radiowa Dwójka - 0,4 proc. (bez zmian).

 Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych
Lp.Radiolistopad 2020 : styczeń 2021listopad 2019 : styczeń 2020
1.RMF FM 28,9% 28,5%
2.Radio ZET 12,3% 12,6%
3.Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 5,4% 4,9%
4.VOX FM 3,7% 3,6%
5.AntyRadio 2,7% 2,3%
6.TOK FM 2,6% 2,3%
7.Trójka - Program 3 Polskiego Radia 2,1% 5,9%
8.RMF Classic 1,9% 1,6%
9.Radio Maryja 1,8% 1,4%
10.Polskie Radio 24 0,7% 0,5%
11.Muzo.fm 0,6% 0,3%
12.Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,4%0,4%

Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych (źródło Radio Track, Millward Brown SMG/KRC)

Dane dotyczące badania:
- listopad 2020 : styczeń 2021 (wielkość: 21 021)
- listopad 2019 : styczeń 2020 (wielkość: 21 055)
- Grupy celowe: wszystkie przypadki
- Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)

Komentarze (1 - 3 z 3)

Radio 357 jak już będzie badane to osiągnie spokojnie 3-5% rynku
 6  
Pisowska "trujka" - 2,1%
Jak miło patrzeć:D :D :D
 10  
teraz w trójce to już mogą puszczać modlitwy dla dewotek Jarka. Pies ich srał.
 11