Łukasz Szewczyk17.02.2021 (16:55)brak komentarzy

Sport.pl partnerem medialnym organizacji esportowej Anonymo Esports

• Sport.pl stawia kolejny krok w branży e-sportu.
• Tym razem serwis został partnerem medialnym esportowej organizacji Anonymo Esports. W jej szeregach znajduje się między innymi popularny skład Counter Strike: Global Offensive.
Sport.pl partnerem medialnym organizacji esportowej Anonymo Esports
Umowa zawarta między Sport.pl a Anonymo Esports zakłada współpracę w zakresie tworzenia unikalnych treści na temat esportu. Obie strony będą się też wspierać w działaniach w mediach społecznościowych.
- Cieszymy się, że udało nam się porozumieć z Anonymo Esports, która jest jedną z bardziej obiecujących organizacji w Polsce - mówi Patryk Stec, szef esportu w Sport.pl. - Od kilku miesięcy nasze działania w obszarze esportu są bardzo intensywne, a podjęty przez nas właśnie krok stanowi tego najlepsze potwierdzenie. Mamy nadzieję, że już niedługo będziemy mogli pisać o sukcesach Anonymo na międzynarodowej scenie - dodaje Stec.

Anonymo Esports to nowa organizacja na scenie esportowej. W szybkim tempie podbiła jednak serca wielu fanów, między innymi za sprawą składu CS:GO, w którym znaleźli się topowi polscy gracze tacy, jak Janusz "Snax" Pogorzelski - mistrz świata i były reprezentant słynnego Virtus.pro. W organizacji założonej przez Mateusza "Sówka" Kowalczyka znajduje się także skład Teamfight Tactics, który zagra w pierwszym sezonie prestiżowej Ultraligii TFT. Anonymo Esports podpisało również umowy z wieloma influencerami, którzy będą reprezentować organizację w trakcie transmisji na platformach streamingowych.

- Jeszcze niedawno światy mediów i esportu nie przeplatały się - mówi Mateusz "Sówek" Kowalczyk, CEO Anonymo Esports. - Z czasem dostrzegliśmy jednak możliwość synergii i wszystkie wspólne mianowniki. Między innymi jest to rywalizacja. A my w Anonymo uwielbiamy rywalizować. Uwielbiamy także pisać i opowiadać historię, która zelektryzuje jak najwięcej osób. Nie mogliśmy znaleźć do tego lepszego partnera niż Sport.pl - dodaje Kowalczyk.

Serwis Sport.pl, należący do Gazeta.pl mocno postawił na rozwój swojego działu esportowego w 2020 roku. Od tego czasu liczba odwiedzin sekcji wzrosła aż dwudziestokrotnie. Użytkownicy Sport.pl spędzają też więcej czasu, czytając treści dotyczące esportu - tu serwis zanotował prawie dwukrotny wzrost. Dla działu esport styczeń 2021 roku był rekordowy. Liczba użytkowników zainteresowanych treściami esportowymi znacząco przekroczyła pół miliona Treści esportowe na Sport.pl można również czytać pod adresem e.sport.pl.