Łukasz Szewczyk05.05.2021 (8:24)13

Sprzedaż kanałów TV Polsat i Discovery pod lupą UOKiK. Jest postępowanie antymonopolowe

• UOKiK wszczął dwa postępowania antymonopolowe: przeciwko • Telewizji Polsat i czterem spółkom z grupy kapitałowej Discovery
• Nadawcy mogą wykorzystywać swoją pozycję na rynku dystrybucji kanałów telewizyjnych do działań na niekorzyść operatorów telewizji kablowej i pośrednio konsumentów.
• Zastrzeżenia budzi m.in. sposób sprzedaży programów w pakietach.

Przejdź do artykułu

Komentarze (11 - 13 z 13)

I jeszcze jedno, powinni zabrać się za te ich paradokumenty, gdzie misja publiczna ?
 3  
Cyfrowy Polsat i TVN Discovery to wylęgarnia kilkunastu jak w przypadku TVN/Discovery i nawet 30 kanałów od Polsatu, gdzie większość to powtórkowy gniot. A wszystko po to by sprzedać kolejne bloki reklamowe.
 6  
Cyfrowy Polsat i TVN Discovery to wylęgarnia kilkunastu jak w przypadku TVN/Discovery i nawet 30 kanałów od Polsatu, gdzie większość to powtórkowy gniot. A wszystko po to by sprzedać kolejne bloki reklamowe.
Natworzyli pseudotematycznych, powtórkowych kanałów, a kablówki i platformy satelitarne kasują co najmniej 20 zł za najtańszy pakiet i szczycą się na stronie internetowej, że najtańszy pakiet liczy ponad 80 kanałów, a najdroższy np. ponad 180, mimo że 2/3 to powtórkowe klony z reklamami przerywanymi programami. Powinna być możliwość zamówienia paczek premium jak C+, HBO, Eleven, Polsat Sport Premium, Filmbox czy Cinemax, osobno, bez pakietów, ale to niemożliwe, bo reklamy na powtórkowych klonach muszą się sprzedać. To samo dzieje się z DVB-T i będzie w DVB-T2.
 7