Łukasz Szewczyk10.06.2021 (12:25)14 komentarzy

Polsat i Plus zmienią logotypy. Powstaje nowa Grupa Polsat Plus (wideo)

• Grupa Polsat w niedługim czasie wprowadzi nowe logotypy swoich marek oraz zmieni nazwę na Grupa Polsat Plus.
• Zmiany zaczynają się od marek kluczowych Plusa i Polsatu.
• Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez widzów i klientów
Grupa Polsat
- Zaczynaliśmy od jednego satelitarnego kanału telewizyjnego, który nazwaliśmy PolSat. Byliśmy pierwszym komercyjnym kanałem telewizyjnym. Trochę później Plus udostępnił możliwość komórkowych rozmów telefonicznych. I tak zapoczątkowała się wolność w korzystaniu z usług telekomunikacyjnych. Obecnie, prawie 30 lat później oferujemy milionom naszych widzów i klientów pakiet wielu usług pod markami Plus i Polsat. Umożliwiamy ludziom komunikowanie się z rodziną, przyjaciółmi, znajomymi, pracę, naukę, surfowanie w internecie bez ograniczeń, gdzie mogą cieszyć się np. rozrywką, sportem czy informacją, mogą również rozwijać swoje biznesy. Mogą cieszyć się kontentem i emocjami, jakie dostarczamy. Wszystko to jest dostępne w wybranym przez siebie miejscu, czasie i na dowolnym urządzeniu - mówi Zygmunt Solorz.

- Plus jest marką, która oferuje najwyższej jakości usługi telekomunikacyjne, w tym najlepsze w Polsce 5G, a Polsat to najatrakcyjniejszy kontent. Dzięki integracji usług telekomunikacyjnych z kontentowymi dostarczamy usługi: "Dla każdego. Wszędzie". Każda z naszych usług indywidualnie to atrakcyjna oferta i silna, wiarygodna marka, ale prawdziwy potencjał realizujemy jako Grupa, oferując pakiet usług w korzystnej cenie. I dzisiaj nadszedł ważny dzień - rozpoczynamy nowy rozdział w historii Grupy - przedstawiamy nowe logotypy wspomnianych naszych najważniejszych i kluczowych marek: Plusa i Polsatu. Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów: z jednej strony tak, by wizualnie kojarzyły się z tą samą Grupą, a z drugiej - by zachowały swoje indywidualne wartości. Plus to telekomunikacja, a Polsat to kontent. Będziemy też w komunikacji korporacyjnej używać nowej nazwy Grupy, podkreślającej tę zależność i współdziałanie - Grupa Polsat Plus - dodaje Zygmunt Solorz.

Grupa Polsat Plus jest dzisiaj obecna z oferowanymi usługami w prawie co drugim domu w Polsce, mieszkańcy Polski korzystają z ponad 18 milionów usług internetu i telefonii, a jej programy ogląda codziennie prawie 20 milionów ludzi. To pakiety najwyższej jakości usług i produktów w segmencie telekomunikacji - pod marką Plus oraz produkcja i dostarczanie atrakcyjnego kontentu - pod marką Polsat. Dla każdego. Wszędzie. I w atrakcyjnej cenie.

- Inspirują nas klienci i ich satysfakcja. Inspiruje nas tworzenie i ciągły rozwój. Plus, już dzisiaj, rozwija sieć przyszłości - 5G - największej i najszybszej w Polsce. Nieco ponad rok temu rozpoczęliśmy budowę sieci 5G i obecnie już ponad 12 mln mieszkańców Polski może korzystać z nowej technologii 5G, która oferuje transfer danych do 600 MB/s bez kabla. Dajemy wolność naszym klientom w korzystaniu z szybkiego Internetu gdziekolwiek są. I będziemy dalej dynamicznie rozwijać sieć 5G i jej ogromne możliwości dla naszych klientów. Polsat to dzisiaj niemal 40 kanałów telewizyjnych - oferujących kontent w każdym istotnym segmencie widowni, w tym kanał informacyjny Polsat News czy rodziny kanałów Polsat Sport oraz Eleven Sports. Emitujemy ponad 300 tysięcy godzin kontentu rocznie. Mamy prawie 9 mln odbiorców usług telewizyjnych platformy cyfrowej, telewizji internetowej (IPTV, OTT Stream) oraz aplikacji z programami na żądanie (VOD/Ipla). Dostarczamy nasz kontent poprzez internet na dowolnym urządzeniu i w dowolnym czasie - "Dla każdego. Wszędzie" - mówi Mirosław Błaszczyk, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, operatora sieci Plus.


Nowy branding został zaprojektowany tak, aby czytelnie opisywał usługi i produkty pochodzące z Grupy Polsat Plus. Nowe logotypy strategicznych i kluczowych marek Plus (odpowiadającej za "connectivity") i Polsat (odpowiadającej za "content") w sposób spójny identyfikują je z Grupą. Zostały zaprojektowane z myślą o przyszłości, przejrzystości i wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla Grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory. Zielony kolor Plusa to m.in. innowacja i rozwój oraz troska o środowisko i lepsze życie. Żółty kolor Polsatu to energia, radość i optymizm płynące ze słońca - nierozerwalnie związanego z Polsatem. Dzięki temu marki będą w sposób prosty i wyrazisty kojarzyć się z Grupą, jednocześnie zachowując swój indywidulany charakter i przekaz.

- Nowe, spójne logotypy Plusa i Polsatu to sposób na lepsze komunikowanie naszych usług i ich łatwiejsze kojarzenie z nami przez klientów. Chcemy wyeksponować wartości naszych marek w sposób przejrzysty, prosty i wyrazisty tak, aby widzowie i klienci wiedzieli, że jest to marka z Grupy Polsat Plus, że odpowiada na ich indywidualne potrzeby, że jest to usługa najwyższej jakości oraz że korzystanie z nich, szczególnie w pakiecie, zapewnia im atrakcyjną cenę. Zgodnie z naszą przewodnią myślą strategiczną: "Dla Każdego. Wszędzie' - mówi Piotr Gaweł, Członek Zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus.

Zaprezentowane nowe logotypy rozpoczynają ewolucyjne zmiany w portfolio marek Grupy oraz strategii ich komunikacji. Zmiana ta ma charakter stopniowy, jest zaplanowana i rozłożona w czasie na kilka etapów. O kolejnych krokach w tym zakresie będziemy informować na bieżąco.

Komentarze (1 - 10 z 14)

Ciekawe czy to oznacza też zmianę logotypów kanałów tematycznych grupy Polsat.
 10  
Z tego co pamiętam, już kiedyś się szarpali z NC+ o tego plusa e nazwie przy okazji Polsatu News plus który szybko zmienili na Polsat News 2. Teraz "Polsat Plus" znowu brzmi dziwnie.
 3  
W filmie promocyjnym są zawarte logotypy kanałów Film2, X i Reality więc ciekawe kiedy start
 5  
Problem był z symbolem "+", nazwa Plus nie była przedmiotem sporu.
 2  
Szkoda poczciwego i starego loga +)
 0  
A może będzie nowa oferta tv?? Może będą nowe pakiety a samo logo będzie tylko nowym krawatem dla starego Polsatu cyfrowego.... Heh
 0  
Logo Plusa jak logo Xboxa. Widziałem u mnie w Radomiu.
 2  
To Canal+ musi dostać palpitacji jak widzi te wszystkie serwisy VOD z plusem :D
 1  
niestety, ale moim zdaniem paskudne te loga - takie potworki projektowało się w latach 90!
 3  
Z nóg nie zwala. Piłka do kosza i piłka do siatki. Polsat Plus brzmi jak nazwa kolejnego kanału w ofercie. Ale do młodych może ta "świeżość" trafi.
 1