Łukasz Szewczyk05.09.2021 (11:20)3 komentarze

Talk-show "Pacześ Show" jesienią w Comedy Central Polska

• Jesienią 2021 roku na antenie Comedy Central Polska zadebiutuje autorski format rozrywkowy Rafała Paczesia - "Pacześ Show".
Talk-show "Pacześ Show" jesienią w Comedy Central Polska
Program "Pacześ Show" utrzymany jest w konwencji amerykańskiego late-night talk show. Do każdego z 12-tu odcinków gospodarz zaprasza znane osoby, z którymi dyskutuje na temat, który jest lejtmotywem odcinka. Na ekranie zobaczymy m.in. Marcina Gortata, Beatę Pawlikowską czy Katarzynę Grocholę.
W studio regularnie pojawiać się będą także inne twarze polskiej sceny komediowej, w tym Łukasz Lotek Lodkowski z przygotowanymi grami i zabawami oraz Kacper Ruciński, który wróci do dubbingowania. Cała trójka stand-uperów, wraz z Januszem Pietruszką, będzie występować także w emitowanych na antenie Comedy Central Polska skeczach.

- Od dłuższego czasu szukaliśmy programu typu late-night show, jednak bardzo trudno było znaleźć projekt, który miałby ciekawą formułę, charyzmatycznego prowadzącego oraz pasowałby do charakteru Comedy Central Polska. "Pacześ Show" spełnia te kryteria. Na uwagę zasługuje też fakt, że po raz kolejny inwestujemy w projekt, który jest dostępny zarówno w telewizji linearnej, jak i online. Jestem przekonany, że umiejętna eksploatacja treści w obu środowiskach pozwoli nam dotrzeć do wszystkich zainteresowanych widzów, niezależnie od platform, na których najchętniej oglądają treści rozrywkowe - komentuje Daniel Reszka, VP Comedy&Entertainment, Youth&Music ViacomCBS Networks CE.


Premierze towarzyszy kampania promocyjna, która wystartowała 30 sierpnia na kanałach z portfolio marki ViacomCBS. Kampania zewnętrzna ruszy 6 września i potrwa do 11 października. Będzie prowadzona na nośnikach outdoorowych (autobusy w największych polskich miastach), w tym digital outdoor oraz w internecie. Za kreację odpowiada agencja Kalicińscy, a działania reklamowe zaplanował dom mediowy Wavemaker.

Program został wyprodukowany przez platformę WOW, a ViacomCBS nabył licencję na jego nadawanie.

Komentarze (1 - 3 z 3)

Tylko dlatego, że kupili licencję nadają ten program. Viacom ubogi jak mysz kościelna jak zwykle próbuje się trzymać dna, tak samo jak było z "Uchem prezesa".
 4  
Comedy Central - kiedys źródło rozrywki i relaksu, teraz dno i szambo.

Całkowicie zniszczone 2 kanały telewizyjne, na jednym od rana do wieczora " Przyjaciele" powtarzane juz pod rząd 7-8 raz, w ciagu 2 ostatnich lat.

Na drugim po przejęciu przez Zębatego (solorza), Kiepscy , Niania i Graczykowie od rana do połnocy, czyli gnioty sprzed 20-stu lat, powtarzane w pętli (Niania juz 3 raz pod rząd wszystkie odcinki...).

To straszne że nie ma tam nic do oglądania przez całą dobę, Całkowicie zniszczone kanały, jak kiedyś MTV zastąpiło muzykę Nastoletnimi matkami, jak Discovery naukę wypełniło Złomiarzami, tak Comedy Central komedię zastąpił tragifarsą ...
 21  
Szol zenady! Ale kto co lubi,.
 2