Łukasz Szewczyk15.12.2021 (14:56)

Ponad 188 tys. widzów gejowskiego reality-show randkowego "Prince Charming" w TTV

• Randkowy program LGBT na antenie TTV śledziło ponad 188 tys. widzów
• Stacja przegrała z konkurencją
Finał pierwszego sezonu "Prince Charming" - Oliwer Kubiak i tytułowy książe Jacek Jelonek. / Fot. Player.pl
Finał pierwszego sezonu "Prince Charming" - Oliwer Kubiak i tytułowy książe Jacek Jelonek. / Fot. Player.pl
Telewizja TTV zakończyła emisję pierwszego sezony randkowego reality-show "Prince Charming", w którym 15 mężczyzn walczyło o serce tytułowego księcia. Ostatecznie serce Jacka zdobył Oliwer Kubiak.
Nową produkcję na antenie TTV śledziło średnio ponad 188,2 tys. widzów, co dało stacji udziały na poziomie 2,26 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.

Największą popularnością cieszył się odcinek z 11 listopada (294,6 tys. widzów). W pierwszej trójce popularności znalazły się także odcinki z 4 listopada (257,3 tys. widzów) oraz 18 listopada (252,6 tys. widzów).

Mimo wielu kontrowersji wokół programu jeszcze przed jego emisją, nowa produkcja nie była hitem telewizji TTV. W czasie emisji programu stacja znacznie przegrała ze swoją konkurencją we wszystkich grupach wiekowych. Dodajmy jednak, że "Prince Charming" to produkcja internetowej platformy Player.pl, w której premierowe odcinki były dostępne znacznie wcześniej niż na telewizyjnym ekranie (z wyjątkiem finału sezonu). Nadawca nie ujawnia danych dotyczących oglądalności online.

 Oglądalność "Prince Charming"Grupa 4+Grupa 16-49Grupa 16-59
Lp.Kanał TVAMRSHR%AMRSHR%AMRSHR%
1.TV4 370 7354,45% 111 0033,57% 213 6514,54%
2.TV Puls 298 5293,58% 115 9713,73% 186 2743,96%
3.TVN7 292 2173,51% 145 3044,68% 203 7934,33%
4.TTV - "Prince Charming"188 2392,26%101 0953,25%131 2682,79%

NAM: Oglądalność pierwszego sezonu "Prince Charming"

Przychody z reklam wyniosły ponad 3,370 mln zł

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane Nielsen Audience Measurement/ interpretacja własna