Łukasz Szewczyk10.01.2022 (12:48)brak komentarzy

Treści wideo z kanału National Geographic w Onecie

• National Geographic dołączył do Programu Partnerskiego Onetu.
• W ramach współpracy, Onet udostępni swoim użytkownikom angażujące treści wideo wybrane z programów oferowanych na trzech kanałach National Geographic.
• Wśród nich znajdą się fragmenty popularnych dokumentów, takich jak "Katastrofa w Przestworzach" czy "Przedziwna Planeta Ziemia".
"Katastrofa w przestworzach"
Współpraca z National Geographic jest kolejnym krokiem w rozwoju Programu Partnerskiego Onetu, skierowanego do twórców jakościowych i autorskich treści. Różnorodność tematyczna materiałów redakcyjnych, które dzięki programowi partnerskiemu trafiają do Onetu, zwiększa satysfakcję użytkowników, a twórcy treści zyskują możliwość dotarcia do tysięcy nowych odbiorców. W programie bierze udział obecnie ponad 250 partnerów z dziedzin, takich jak m.in.: historia, parenting, biznes czy sport. Każdego miesiąca, użytkownicy Onetu otrzymają od kanału National Geographic 30 ciekawych historii wideo oraz towarzyszące im krótkie artykuły.
-Współpraca z kanałem National Geographic zdecydowanie wzmacnia ofertę dla naszych czytelników i widzów. Jakościowe materiały wideo z każdego zakątka świata, wykonane - co w wypadku National Geographic jest standardem - w doskonałej jakości, to coś co każdy wydawca chciałby widzieć na swoim portalu. Onet dołoży do ich widowni solidną cegiełkę - mówi Michał Pietniczka, Dyrektor ds. Partnerstw w Ringier Axel Springer Polska.

- W dzisiejszym świecie, gdzie skondensowana pigułka informacyjna często zastępuje rozbudowane artykuły i filmy, chcemy dawać widzom Onetu możliwość sprawdzenia najlepszych produkcji National Geographic w postaci krótkich, jakościowych historii, by w dalszej kolejności zaprosić ich do oglądania pełnych treści w serwisach wideo na żądanie i na kanałach z naszego portfolio. Głęboko wierzymy, że jakość naszych produkcji i głód informacji o świecie użytkowników Onetu, to recepta na sukces - dodaje Edyta Pytlewska-Mele, General Manager Networks w The Walt Disney Company, właściciela marki National Geographic.