Łukasz Szewczyk18.01.2022 (11:29)9 komentarzy

Rusza platforma RMF Classic+. Więcej muzyki bez reklam, dodatkowe audycje i podcasty

• Wystartowała platforma RMF Classic+ oferująca stream radia RMF Classic bez bloków reklamowych
• Słuchacze zyskają także dostęp do dodatkowych audycji oraz ekskluzywnych podcastów.
RMF Classic+
Subskrybenci platformy RMF Classic+ po zalogowaniu w specjalnej sekcji na stronie rmfclassic.pl otrzymają stream RMF Classic bez bloków reklamowych - zamiast nich nadawane jest jeszcze więcej muzyki i zapowiedzi najciekawszych materiałów z anteny. Wieczorami emitowane są specjalne muzyczne audycje dostępne tylko w RMF Classic+ - codziennie do wyboru jest kilka programów. To unikalne rozwiązanie, dzięki któremu każdy może wybrać z poziomu playera audycję, której chce słuchać. Rozpoczynają się one o 20-ej w dni powszednie i trwają trzy godziny.
Początkowo do dyspozycji są, oprócz standardowego programu RMF Classic, trzy tematyczne programy muzyczne, każde z innym dziennikarzem w roli gospodarza:
RMF Classic+ Piosenki Filmowe z wyłącznie najpiękniejszymi muzycznymi tematami z filmów,
RMF Classic+ Muzyka Klasyczna, w repertuarze którego znajdują się tylko największe arcydzieła muzyki klasycznej - od koncertów Bacha, przez walce Straussa i opery Pucciniego, po symfonie Beethovena,
RMF Classic+ Ballady, gdzie prezentowane są łagodne przeboje takich wykonawców jak Bruce Springsteen, Bryan Adams, Annie Lennox, Edyta Bartosiewicz czy Katie Melua.

Wkrótce pojawią się kolejne pasma tematyczne do wyboru.

RMF Classic+
RMF Classic+
Oprócz tego na platformie RMF Classsic+ dostępne będą ekskluzywne podcasty. Znajdą się wśród nich zapisy codziennych wieczornych audycji tematycznych nadawanych w RMF Classic+ oraz specjalne, nowe cykle przygotowane przez autorów popularnych audycji RMF Classic, m.in. "Krótka historia informatyki" prof. Ryszarda Tadeusiewicza, "Dwóch na jedną" Tomasza Pindela i Szymona Kloski oraz "Filmowe KLASYKI Classica" Tytusa Hołdysa.

- Wiemy, że RMF Classic jako stacja premium, ma wyjątkowych słuchaczy, skoncentrowanych na tematyce szeroko pojętej kultury. Tworząc RMF Classic+ wierzymy, że ludzie, których łączy zainteresowanie kulturą i sztuką, w wielu aspektach będą chcieli nam zaufać. Nowatorskim rozwiązaniem jest możliwość wyboru w tym samym czasie audycji z różną muzyką, prowadzonych przez dziennikarzy Grupy RMF. Ale rozwijając ten projekt planujemy wiele wyjątkowych atrakcji dla ludzi o podobnej wrażliwości na sztukę - mówi Ewa Miszczak-Dziurdzik, wiceprezes Zarządu RMF.

Dostęp do platformy RMF Classic+ kosztuje 9,90 zł miesięcznie, przy czym pierwsze 30 dni są bezpłatne. Zrezygnować z subskrypcji można w dowolnym momencie.

Komentarze (1 - 9 z 9)

Nie dziękuję, mam spotify. Włączę sobie składankę classic i na jedno wychodzi.
Chociaż przyznam, pomysł dobry.
 5  
Założyłem konto i tu pierwsze rozczarowanie, podczas podawania danych karty okazało się że ściągają jednak kasę mimo, że miało być za darmo. Nieładnie. :(
Opis płatności: Weryfikacja karty płatniczej
Kwota: 0,05 PLN
Kwota po przewalutowaniu: -
Kurs przewalutowania: -
 1  
Płacić sobie życzą za radio,paranoja.Jak chce sobie posłuchać muzyki,to zapodaje YT i mam co chce za free
 5  
Co oni mają wszyscy z tym plusem?
 6  
Co oni mają wszyscy z tym plusem?
"+" to według marketingowców synonim wyjątkowości, ekskluzywności. Ten znaczek ma zachęcić do płacenia (jak za zboże) za przeszacowane produktów. :)
 4  
Lepiej zainwestować w serwis streamingowy, np. w Apple Music za 20 zł. Dostęp do tysięcy albumów z muzyką klasyczną i filmową. Słuchać możemy staroci, jak i nowości, których nigdy nie zagra żadana stacja radiowa. Do tego jakość dźwięku w wersji bezstratnej lub w Dolby Atmos.
 7  
Tak ale musisz oglądać reklamy
 1  
To zainstaluj sobie FreeTube i nie oglądaj.
 1  
zeby placic za to ze nie slucha sie reklam
ten kapitalizm zupelnie sie zdegenerowal

jesli cos ogladam na yt to nie mam zadnej reklamy

polecam bbc3, france musique, musiq3 itd
 0