Łukasz Szewczyk14.04.2022 (11:22)brak komentarzy

"Maciej Nowak. Pełną gębą". Nowy cykl kulinarny na łamach Gazety Stołecznej

• W piątek (15 kwietnia) w "Tygodniku Warszawa", piątkowym wydaniu "Gazety Stołecznej", oraz w serwisie warszawa.wyborcza.pl ukaże się pierwszy artykuł z nowego, cotygodniowego cyklu "Maciej Nowak. Pełną gębą".
• Znany krytyk kulinarny będzie recenzował dla czytelników "Wyborczej" dania serwowane w warszawskich knajpach, przyznając lokalom oceny w postaci "stoliczków".
"Maciej Nowak. Pełną gębą". Nowy cykl kulinarny na łamach Gazety Stołecznej
- Nasi czytelnicy kochają jeść w restauracjach, odkrywać nowe miejsca i smaki. I choć anonimowe opinie w popularnych serwisach są dziś na wyciągnięcie ręki, nie zastępują one fachowej oceny i mistrzowskiego języka krytyków kulinarnych. Warszawa ma największą liczbę restauracji i to właśnie w tym mieście takie recenzje są najbardziej potrzebne - mówi Mikołaj Chrzan, wicenaczelny "Gazety Wyborczej" i szef redakcji lokalnych.
Autorem cyklu publikowanego w "Gazecie Stołecznej" będzie krytyk teatralny i kulinarny związany z "Wyborczą" od ponad 20 lat - Maciej Nowak. To powrót publicysty na łamy dziennika, gdzie przez wiele lat dzielił się on z czytelnikami swoją pasją i wiedzą o gastronomii. W nowym cyklu Nowak sam będzie wybierał i odwiedzał warszawskie restauracje, degustował i oceniał podawane tam dania, przyznając im punkty.

- W porównaniu do poprzednich edycji nowością będą oceny, które Maciej Nowak będzie przyznawał recenzowanym lokalom. Będą to "stoliczki" mierzone w skali od 0 do 5. Ważny jest także udział czytelników - raz w miesiącu nasz autor wybierze pięć restauracji i to czytelnicy dziennika, głosując w serwisie Warszawa.wyborcza.pl, zadecydują, którą z nich recenzent odwiedzi - opowiada Małgorzata Bujara, redaktor naczelna "Gazety Stołecznej".

Recenzje kulinarne w ramach cyklu Maciej Nowak. Pełną gębą ukazywać się będą raz w tygodniu, w piątkowym "Tygodniu Warszawa" oraz w serwisie warszawa.wyborcza.pl.

Cykl promowany jest w prasie, radiu i internecie oraz w mediach społecznościowych na profilach "Gazety Wyborczej". Działania reklamowe przygotował zespół marketingu "Gazety Stołecznej".