08.06.2022 (9:17)5 komentarzy
Nowa struktura Warner Bros. Discovery w Polsce. Z TVN odchodzi Edward Miszczak
• Spore zmiany personalne w TVN Grupa Discovery,
• Z firmy odchodzi Edward Miszczak, wieloletni dyrektor programowy TVN
• W związku z połączeniem Warner Bros. z Discovery powstanie nowa struktura
• Z firmy odchodzi Edward Miszczak, wieloletni dyrektor programowy TVN
• W związku z połączeniem Warner Bros. z Discovery powstanie nowa struktura

Fot. TVN Discovery Polska
Z telewizji TVN odchodzi Edward Miszczak,wieloletni dyrektor programowy TVN, ze stacją związany od początku jej istnienia (od 1997 roku). To między innymi efekt zmian w związku z połączeniem Warner Bros. z Discovery.
- Rozmawialiśmy z Edwardem od pewnego czasu na temat zmian w naszej organizacji, jesteśmy więc do niej bardzo dobrze przygotowani - dodaje Kieli i zapowiada, że w najbliższym czasie zostanie ogłoszona nowa struktura pionu programmingu w Warner Bros. Discovery w Polsce.
W czasie przejściowym Edward Miszczak będzie pełnił funkcję dyrektora pionu Programmingu. - Zespół ten będzie odpowiadał za wszystkie kanały operujące na polskim rynku FTA i płatne, polską produkcję programową obu grup. Zupełnie nowym otwarciem dla nas i dla naszych widzów będzie możliwość wykorzystania ogromnej biblioteki TVN, Discovery i Warner Media na naszych antenach - wyjaśnia Kieli.
Jednocześnie poinformowano o nowej, zintegrowanej strukturze organizacyjnej koncernu Warner Bros. Discovery w Polsce. Za obszar informacyjny odpowiadał będzie Michał Samul, którego zespół będzie pracować także nad możliwościami współpracy w ramach Warner Bros. Discovery, czyli CNN. Dorota Żurkowska poprowadzi zespół Commercial Development i Distribution i będzie odpowiedzialna za Eurosport i polską ofertę sportową, Transformation Office oraz oferty online. Za Playera, streaming oraz współpracę z HBO Max odpowiadać będzie Maciej Gozdowski.
Piotr Tyborowicz odpowiedzialny będzie za przychody z reklamy, sponsoringu oraz innych rozwiązań reklamowych telewizji i segmentu digital całego połączonego portfolio. Marcin Bogłowski pokieruje nowym zespołem Strategy, Insights and Data., który odpowiedzialny będzie stworzenie strategii rozwoju produktów koncernu. Zespół Communication & PR obejmie Jan Mróz
- Chciałabym bardzo podziękować Edwardowi za jego 25-letni wkład w rozwój TVN. Będąc od pierwszego dnia na pokładzie naszej firmy, Edward tworzył najbardziej rozpoznawalne formaty i przyczynił się do wyjątkowego postrzegania marki TVN. To dzięki tak silnej ramówce TVN jest od wielu lat niekwestionowanym liderem rynku w Polsce - komentuje Kasia Kieli, prezes Warner Bros. Discovery w Polsce i CEO TVN.
- Rozmawialiśmy z Edwardem od pewnego czasu na temat zmian w naszej organizacji, jesteśmy więc do niej bardzo dobrze przygotowani - dodaje Kieli i zapowiada, że w najbliższym czasie zostanie ogłoszona nowa struktura pionu programmingu w Warner Bros. Discovery w Polsce.
W czasie przejściowym Edward Miszczak będzie pełnił funkcję dyrektora pionu Programmingu. - Zespół ten będzie odpowiadał za wszystkie kanały operujące na polskim rynku FTA i płatne, polską produkcję programową obu grup. Zupełnie nowym otwarciem dla nas i dla naszych widzów będzie możliwość wykorzystania ogromnej biblioteki TVN, Discovery i Warner Media na naszych antenach - wyjaśnia Kieli.
Jednocześnie poinformowano o nowej, zintegrowanej strukturze organizacyjnej koncernu Warner Bros. Discovery w Polsce. Za obszar informacyjny odpowiadał będzie Michał Samul, którego zespół będzie pracować także nad możliwościami współpracy w ramach Warner Bros. Discovery, czyli CNN. Dorota Żurkowska poprowadzi zespół Commercial Development i Distribution i będzie odpowiedzialna za Eurosport i polską ofertę sportową, Transformation Office oraz oferty online. Za Playera, streaming oraz współpracę z HBO Max odpowiadać będzie Maciej Gozdowski.
Piotr Tyborowicz odpowiedzialny będzie za przychody z reklamy, sponsoringu oraz innych rozwiązań reklamowych telewizji i segmentu digital całego połączonego portfolio. Marcin Bogłowski pokieruje nowym zespołem Strategy, Insights and Data., który odpowiedzialny będzie stworzenie strategii rozwoju produktów koncernu. Zespół Communication & PR obejmie Jan Mróz
TVN
Komentarze (1 - 5 z 5)
Bitch please!
;D