Łukasz Szewczyk09.06.2022 (16:57)11 komentarzy

Słuchalność radia. Duże wzrosty RMF FM i Radia Zet, traci Trójka

• RMF FM umacnia pozycję lidera wśród ogólnopolskich stacji radiowych - wynika z nowego raportu Radio Track
• Duży wzrost Radia Zet. Najwięcej traci Trójka
Słuchalność radia. Duże wzrosty RMF FM i Radia Zet, traci Trójka
Największy udział w czasie słuchania stacji radiowych, w okresie od marca do maja 2022 roku, notuje RMF FM - 31,3 proc. (wzrost o 1,2 pkt. proc. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej). Drugie miejsce utrzymuje Radio Zet z wynikiem 13,4 proc. (wzrost o 1,1 pkt. proc.). Trzecią pozycję w rankingu zajmuje radiowa Jedynka z wynikiem 4,7 proc. (wzrost o 0,3 pkt. proc.), a czwartą pozycję VOX FM - 3,2 proc. (spadek o 0,1 pkt proc.). Pierwszą piątkę zamyka radio TOK FM - 3,1 proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.).
Kolejne miejsca rankingu słuchalności stacji ogólnopolskich zajmują: Antyradio - 2,5 proc. (bez zmian), Trójka - 1,9 pkt. proc. (spadek o 0,6 pkt. proc.), Radio Maryja - 1,6 proc. (bez zmian), RMF Classic - 1,5 proc. (spadek o 0,3 pkt. proc.), Polskie Radio 24 - 1,5 proc. (wzrost o 0,8 pkt. proc.), Radiowa Dwójka - 0,6 proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.), Muzo.FM - 0,5 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.), Radio Wnet - 0,3 pkt. proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.)

 Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych
Lp.Radiomarzec 2022 : maj 2022marzec 2021 : maj 2021
1.RMF FM 31,3% 30,1%
2.Radio ZET 13,4% 12,3%
3.Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 4,7% 4,4%
4.VOX FM 3,2% 3,3%
5.TOK FM 3,1% 2,9%
6.Antyradio 2,5% 2,5%
7.Trójka - Program 3 Polskiego Radia 1,9% 2,5%
8.Radio Maryja 1,6% 1,6%
9.Polskie Radio 24 1,5% 0,7%
10.Radio RMF Classic 1,2% 1,6%
11.Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,6% 0,4%
12.Radio Muzo.fm 0,5% 0,6%
13.Radio Wnet0,3%0,1%

Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych (źródło Radio Track, Millward Brown SMG/KRC)

Dane dotyczące badania:
- marzec 2022 : maj 2022 (wielkość: 20 857)
- marzec 2021 : maj 2021 (wielkość: 21 026)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)

Komentarze (1 - 10 z 11)

Serio ten gniot ma wzrost?
 1  
Tylko Polskie Radio Kierowców , zero reklam i dużo muzyki
 3  
1,9% - szacun pisiory :D :D :D
 6  
Ludzie, ten wzrost wynika z tego, że ogarnięci słuchacze przestają słuchać radio i procentowo ci co zostali przenoszą się na papkę RMF. Ale spadek słuchaczy jest zauważalny. Nie wiemy jak duży, ale to pewne, że ludzie przechodzą na YT, Spotify czy radia internetowe
 2  
Dwójki słucham, rock radia i radio Plus
 0  
Jedynaczka za Trójeczkę i z Totalsów mam niezłą beczkę!!! ;D ;D ;D
 6  
proste: idą wakacje - komercja przoduje, ale zaraz zaraz - komercyjne stacje przodują także zimą :D
Tak pisiory uwaliły państwowe rozgłośnie.
jarek jacek zbyszek - wspierający mafie węglowe 10.06.2022 (17:12:13)
 7  
Same reklamy i gadki szmatki i to ma być radio. RMF i zetka dawno zeszły na psy. W internecie są tysiące stacji, co grają fajną muzykę i nie trzeba słuchać tych propagandowych ekspertów od kowida!
 2  
W trójce był ostatnio na żywo konert collage, w takim rmf nie uświadczysz takich rzeczy
 6  
Edyward81 zespół Coolage nigdy nie był zespołem komercyjnym. A więc nie jest grany przez rozgłośnie komercyjne. A w trójce można go usłyszeć od początku ich istnienia.
 0