Łukasz Szewczyk04.07.2022 (12:13)5 komentarzy

Nowa odsłona internetowego serwisu Newsweeka

• Z początkiem lipca ruszyła nowa wersja Newsweek.pl.
• Serwis, obok przejrzystej oprawy graficznej, uporządkowanej struktury treści, gradacji najważniejszych informacji, ułatwia czytelnikom dotarcie do aktualnych i archiwalnych wydań magazynu Newsweek Polska i jego wydań tematycznych.
Nowa odsłona internetowego serwisu Newsweeka
Projektując nowy Newsweek.pl skupiono się na wygodnym korzystaniu z serwisu także przez użytkowników urządzeń mobilnych. Postawiono na zmiany, które znacząco ułatwiają dotarcie do wartościowych treści, przebudowano menu oraz stronę główną, dodano także wygodne archiwum wydań Newsweeka.
W nowej odsłonie serwis zyskał wyselekcjonowane grupy najważniejszych i najpopularniejszych tematów społecznych, politycznych, z zakresu psychologii, biznesu i historii. Pogłębione tematy śledcze i społeczne są prezentowane z wykorzystaniem poszerzonych reportaży zdjęciowych, z nagraniami audio i wideo.

- Po zmianach korzystanie z Newsweek.pl stanie się wygodniejsze. Nie chodzi tylko o czytanie tekstów, ale też słuchanie podcastów i pobieranie wydań PDF. Liczę, że czytelnicy wyjątkowo polubią format big story, za którego pomocą będziemy publikować nasze śledztwa i inne ekskluzywne materiały. Nie zmieni się jedno: wciąż będziemy dostarczać naszym czytelnikom najlepszą publicystykę, wywiady i teksty społeczne - mówi Michał Szadkowski, szef wydawców Newsweek.pl

Zmiany wprowadzono także w aplikacji mobilnej Newsweeka. Nowe, odświeżone wersje na iOS i Androida są już dostępne i można je pobrać ze sklepów Google Play i App Store.

Nowa odsłona serwisu została przygotowana pod kierownictwem Beaty Minkiewicz, business ownerki Newsweeka wraz z Michałem Szadkowskim, szefem wydawców Newsweek.pl, dyrektorką artystyczną Newsweeka Magdaleną Mamajek-Mich, Joanną Jażdżyńską, szefową działu UX we współpracy z zewnętrzną agencją Cogision.

Serwis Newsweek.pl powstał na Ring Publishing - kompleksowej cyfrowej platformie wydawniczej wykorzystywanej przez media w 13 krajach. Obejmuje ona rozwiązania do tworzenia, publikacji i dostarczania treści do użytkowników, a także narzędzia do automatyzacji i personalizacji treści oraz analityki danych.

Komentarze (1 - 5 z 5)

Idzie nowe, bravo Tomasz Lis! ;D
 0  
Nic ciekawego, nawet "trybu ciemnego" nie ma.
 5  
Podobno biskup Tomasz Siekielski zabronił mówić o wyczynach proboszcza Tomasza Lisa i przeniósł go na inną parafię.
Tylko nie mów nikomu.
:D :D :D
 3  
Wie ktoś dlaczego paliwo na Orlenie nie tanieje pomimo tego że baryłka Brent cały czas tanieje i kosztuje już 102 usd/baryłka ????
Za her tuska baryłka kosztowała 150 usd a na orlenie było tanio
 3  
A czy beda ogolnodostepne cale artykuly i filmy z Newsweeka? Bo dotychczas to byly tylko wstepniaki.
Arkadiusz Pieńkowski 9.07.2022 (18:47:53)
 0