Łukasz Szewczyk29.09.2022 (16:26)6 komentarzy

Viaplay szykuje się na nowy sezon F1 w Polsce. Ambasadorem rozgrywek Max Verstappen

• Max Verstappen pojawi się w nowych, ekskluzywnych produkcjach Viaplay
• Logo Viaplay pojawi się na kasku Verstappena od październikowego Grand Prix Singapuru oraz na daszku oficjalnej czapki kierowcy Formuły 1 od 2023 r.
• Verstappen będzie ambasadorem Viaplay we wszystkich krajach, w których platforma jest dostępna
Max Verstappen
Max Verstappen i Viaplay zawarli porozumienie rozszerzające długoterminowe, wielorynkowe partnerstwo Mistrza Świata Kierowców Formuły 1 i platformy streamingowej Viaplay. Logo Viaplay pojawi się na kasku Verstappena już podczas najbliższego Grand Prix Singapuru, a także na daszku oficjalnej czapki kierowcy od sezonu 2023. Partnerstwo obejmuje również produkcję kolejnych ekskluzywnych treści dla widzów Viaplay, po sukcesie tegorocznych, oryginalnych filmów dokumentalnych "Verstappen - Lion Unleashed" i "Master of the Track".
Viaplay i Verstappen będą wspólnie pracować nad nowymi i ekskluzywnymi programami, które będą miały premierę pomiędzy końcem obecnego sezonu Formuły 1 w listopadzie, a początkiem sezonu 2023. W styczniu 2022 roku Verstappen został ambasadorem Viaplay w krajach, w których platforma posiada prawa do pokazywania Formuły 1. Po rozszerzeniu współpracy występował będzie w tej roli na wszystkich rynkach, na których obecne jest Viaplay, także tam gdzie dostępna jest ekskluzywna zawartość Viaplay Select.

- Jestem zachwycony, że przedłużyłem współpracę z Viaplay. Do tej pory znakomicie nam się razem pracowało, nie mogę się doczekać kolejnych wyzwań, których efektem będą wysokiej jakości treści dla wszystkich fanów Formuły 1. Jak wszyscy wiemy streaming to przyszłość transmisji sportowych i czuję, że Viaplay wykonuje świetną pracę w kształtowaniu tej przyszłości - mówi Max Verstappen.

Logo Viaplay na kasku Verstappena / Fot. Viaplay
Logo Viaplay na kasku Verstappena / Fot. Viaplay
- Współpraca Viaplay i Maxa okazała się wielkim hitem, a teraz wspólnie wrzucamy wyższy bieg. Nasze nowe filmy dokumentalne będą ekscytować kibiców przez cały okres poza sezonem Formuły 1. Platforma Viaplay stale się rozwija, nasze sportowe produkcje stoją na najwyższym poziomie, jednak zawsze staramy się doskonalić nasze umiejętności w zakresie opowiadania wyjątkowych historii sportowych. Teraz fani będą mieli okazję jeszcze bardziej zbliżyć się do niesamowitego sportowca, jakim bez wątpienia jest Max Verstappen. Logo Viaplay pojawi się na kasku mistrza, dzięki czemu będzie widoczne dla milionów fanów F1 na całym świecie, w każdy wyścigowy weekend - dodaje Peter Nørrelund, dyrektor sportowy Viaplay Group.

Viaplay jest domem Formuły 1 w Holandii, krajach nordyckich i bałtyckich, a od 2023 roku będzie prowadzić transmisje również w Polsce.

Partnerstwo z Maxem Verstappenem to kolejna odsłona współpracy Viaplay z największymi gwiazdami światowego sportu. W sierpniu platforma ogłosiła podobne porozumienie z norweskim napastnikiem Manchesteru City, Erlingiem Haalandem. Pierwszym efektem współpracy z jednym z najlepszych piłkarzy nożnych na świecie jest film dokumentalny "Haaland - The Big Decision", dostępny wyłącznie na platformie Viaplay.

Komentarze (1 - 6 z 6)

Jak będzie działał stream tak jak on jeździ to można się skusić na podpisanie umowy bo narazie to dziadostwo jest pełną gębą !!!
 7  
Już wyjaśniamy, zapraszamy stream będzie działał zaraz po starcie i na konferencji po wyścigu. Kupujcie zapraszamy.
 1  
Moim skromnym zdaniem oni nic nie zmienią chcą zarobić kasę w parę lat a potem niech się dzieje co chce
 0  
Czy Viaplay i Stopklatka mają tego samego właściciela?
 1  
cóż ten sezon jest dla nie ostatni nie zamierzam płacić za tą platformę, eleven mam tyko dlatego że był w pakiecie w kablówce, niech płacą mega wierni fani ja pasuje, a wszystko zaczęło się od fanów mordobicia (boksu)
 0  
@pees: nie,Właścicielem viaplay jest NENT, który ma pod sobą także między innymi kanały viasat.Natomiast właściciel Stopklatka tv to Kino Polska TV.
 0