Łukasz Szewczyk24.01.2023 (13:01)4 komentarze

Zmiany w Warner Bros. Discovery Polska. Żurkowska nie jest już szefową Eurosportu, odchodzi Tyborowicz

• Dorota Żurkowska obejmuje rolę Group Senior Vice President Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce.
• Piotr Tyborowicz odchodzi z funkcji Dyrektora Biura Reklamy TVN Media oraz członka zarządu TVN.
• Eurosport, za który odpowiadała Dorota Żurkowska, znajdzie się w strukturach pionu programowego TVN Warner Bros.
Zmiany w Warner Bros. Discovery Polska. Żurkowska nie jest już szefową Eurosportu, odchodzi Tyborowicz
Dorota Żurkowska dotychczas pełniła rolę Group Senior Vice President Business Development, Distribution & Eurosport. W wyniku zmian obejmie stanowisko Group Senior Vice President (GSVP) Revenue. W nowej roli Dorota Żurkowska będzie odpowiadać za całość przychodów grupy z działalności dystrybucyjnej, Consumer Products oraz z działalności reklamowej. Zapewni to dalszy rozwój oferty sprzedażowej, ze szczególnym naciskiem na nowe obszary monetyzacji oraz współpracę z istniejącymi i nowymi partnerami biznesowymi w ramach całej organizacji.
Piotr Tyborowicz, który od 1998 roku pełnił rolę Dyrektora Biura Reklamy TVN Media, odchodzi ze stanowiska oraz z funkcji członka zarządu TVN. Za kształtowanie i nadzór nad realizacją polityki handlowej i cenowej Biura Reklamy TVN Media oraz relacje z kluczowymi klientami będzie odpowiadał Marcin Idzik, Sales Director, który będzie bezpośrednio raportował do Doroty Żurkowskiej. W ramach nowej struktury następuje zmiana linii raportowania wszystkich osób, które do tej pory bezpośrednio podlegały Piotrowi Tyborowiczowi - osoby te będą raportować do Doroty Żurkowskiej.

- Dorota od lat z sukcesem nadzoruje realizację projektów kluczowych z punktu widzenia strategii firmy. Decyzja o powierzeniu jej stanowiska Group Senior Vice President Revenue jest więc naturalnym krokiem. Dorota należy do najbardziej doświadczonych liderów w polskich mediach. Jej znajomość rynku, know-how, otwartość na nowe rozwiązania i umiejętności budowania wieloletnich relacji są gwarantem sukcesu na niezwykle szybko zmieniającym się rynku. Zbudowała doskonałe relacje z partnerami po stronie dystrybucji, które są zapowiedzią znakomitej współpracy z klientami i partnerami reklamowymi. Dziękuję bardzo Piotrowi za jego wkład i zaangażowanie w rozwój TVN i TVN Media. Przez ponad 25 lat budował i nadzorował prace nie tylko zespołu TVN Media, ale całej grupy TVN. Był związany z TVN od początku jego powstania przyczyniając się do uzyskania pozycji lidera na rynku telewizyjnym i rynku reklamy telewizyjnej. Chciałabym mu życzyć dalszych sukcesów i powodzenia w przyszłości - powiedziała Kasia Kieli, president & managing director Warner Bros. Discovery Poland oraz CEO TVN.

- Jestem bardzo podekscytowana nową rolą, perspektywą nowych obowiązków i nowych możliwości, jakie rysują się przed nami jako grupą. Pracując dla Discovery przez wiele lat odpowiadałam za strategiczne partnerstwa oraz sprzedaż i realizację strategii reklamowej w Polsce i wszystkich rynkach regionu obejmującego Europę, Bliski Wschód i Afrykę. Ogromnie się cieszę, że wyniesione z tamtych czasów doświadczenie w zarządzaniu, rozwoju i wdrażaniu strategii sprzedaży inventory reklamowego będę mogła połączyć z dogłębną znajomością lokalnego rynku Consumer Products i dystrybucji kontentu telewizyjnego. Z perspektywy biznesowej integracja odpowiedzialności za uzyskiwanie przychodów z tych źródeł ma głęboki sens i uzasadnienie - pozwoli nam bardziej całościowo spojrzeć na nasz biznes, a przede wszystkim na przyszłe kierunki rozwoju - powiedziała Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President Revenue w Warner Bros. Discovery Poland.

- Te 25 lat to była najdłuższa i najbardziej satysfakcjonująca przygoda zawodowa w moim życiu. Największym kapitałem TVN Media są niezwykli ludzie; profesjonalni, życzliwi, kreatywni, kipiący energią, inicjatywą i pomysłami. Jestem ogromnie dumny z tego, co udało nam się wspólnie zbudować i osiągnąć. Dziękuję wszystkim za ciężką pracę, zapał i ogrom inspiracji. Dziękuję Partnerom, Klientom, domom mediowym i agencjom reklamowym, które na przestrzeni tych ponad dwóch dekad obdarzyły nas zaufaniem. To najważniejsza waluta na rynku reklamowym. Głęboko wierzę, że relacje, które udało nam się zbudować będą procentować przez wiele kolejnych lat i że TVN Media czeka świetlana przyszłość - powiedział Piotr Tyborowicz.

W związku z nowymi obowiązkami Dorota Żurkowska nie będzie już odpowiadać za rozwój Eurosportu w Polsce. Kanałami pod tą marką będzie zarządzać nadzorowany przez Bogdana Czaję pion programowy TVN Warner Bros. Discovery, który odpowiada za portfolio innych kanałów należących do nadawcy. Bogdan Czaja będzie m.in. odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie strategii dalszego rozwoju Eurosportu w Polsce.

Komentarze (1 - 4 z 4)

zmian powinno być więcej i dogłębne . oferta programowa lepsza ,stworzenie kanału sportowego oraz przyrodniczego oraz filmowego bez reklam .
 5  
Jak na razie nie widać co dała ta fuzja TVN C+ HBO I WB
 8  
Wincej reklam, najlepiej podpaski, i leki na grzybice
 2  
Zmiany widać od kąt wszedł Warner Bros ludzie część ludzi odchodzi Telimińska,D.Górka i wielu innych po za tym to samo w Canal+ się dzieje oni byli powiązani i też dlatego od lutego serwisy sportowe dla TVN będą już przygotowywane przez Eurosport(Discovery). Nie wiadomo co nas jeszcze czeka za sprawą Warner Bros.
 1