Łukasz Szewczyk31.03.2023 (14:42)brak komentarzy

Ewa Woydyłło-Osiatyńska Cyklińska i Szyc-Nagłowska w kampanii serwisu "Żyć Lepiej. Psychologia Codziennie"

• Rozpoczęła się kampania promocyjna serwisu "Żyć lepiej. Psychologia codziennie"
• Ambasadorkami są dr Ewa Woydyłło-Osiatyńska, Anna Cyklińska i Justyna Szyc-Nagłowska.
Żyć Lepiej. Psychologia Codziennie
Serwis Wysokieobcasy.pl/zyclepiej działa od grudnia 2022 r. i prezentuje teksty różnych redakcji z portfolio "Wyborczej" - m.in. "Wysokich Obcasów", działów Tylko Zdrowie i Nauka, "Dużego Formatu" czy redakcji lokalnych, których wspólnym mianownikiem jest poszukiwanie sposobów na to, jak - w czasach, które nas nie rozpieszczają - ulżyć głowie oraz zrozumieć siebie i innych. Z treści serwisu mogą w pełni korzystać osoby subskrybujące Wyborcza.pl.
Rozpoczęła się pierwsza kampania promująca nowy serwis. Działania promocyjne potrwają cztery miesiące i będą prowadzone w dwóch etapach.

W pierwszym z nich kreacje reklamowe będą przybliżały różne pytania i problemy z obszaru psychologii, emocji czy relacji, które omawiane są na łamach serwisu.

W drugim etapie kampanii serwis Żyć Lepiej. Psychologia Codziennie będą promowały ambasadorki: Ewa Woydyłło-Osiatyńska - doktorka psychologii, psychoterapeutka, jedna z bardziej poczytnych ekspertek w serwisie Wysokieobcasy.pl i autorka kilkudziesięciu książek o tematyce psychologicznej, Anna Cyklińska - psycholożka i psychoterapeutka, autorka edukacyjnego profilu na Instagramie, książki "Przewodnik po emocjach. Jak lepiej rozumieć własne uczucia" oraz podcastu "Można zwariować" o zdrowiu psychicznym i dbaniu o siebie oraz Justyna Szyc Nagłowska - dziennikarka, autorka i producentka podcastów o świadomym życiu "Nagłowska na głos" i "Matka też człowiek", wokół których zgromadziła aktywną społeczność kobiet. Na kreacjach reklamowych z ich udziałem pojawią się hasła kampanii: "Jak ulżyć głowie i zrozumieć innych", "Gdy czujesz, że możesz żyć lepiej" oraz "Miejsce, w którym Twoje emocje są najważniejsze".

Kampania promocyjna serwisu będzie realizowana w internecie (sieć Google, YouTube i Facebook) oraz w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Towarzyszy jej autopromocja na tradycyjnych i cyfrowych łamach "Gazety Wyborczej" oraz na profilach dziennika oraz "Wysokich Obcasów" w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu "Wyborczej".