23.05.2023 (18:35)brak komentarzy
Gazeta.pl otwiera marketplace Cztery Kąty dla branż home&living
• Gazeta.pl umożliwia kompleksowe działania w zakresie e-commerce w oparciu o dane i silne marki własne.
• Teraz portal dla miłośników designu i wystroju wnętrz przygotował marketplace Cztery Kąty
• Teraz portal dla miłośników designu i wystroju wnętrz przygotował marketplace Cztery Kąty
Fot. Gazetapl
- Mamy doświadczenie w tworzeniu prężnie działających systemów wspierających sprzedaż naszych partnerów, które zdobyliśmy, z powodzeniem rozwijając Avanti24.pl. Teraz chcemy wykorzystać je także we współpracy z branżą wnętrzarską - mówi Artur Wygryz, dyrektor e-commerce w Gazeta.pl. - Marketplace Cztery Kąty to miejsce atrakcyjne zarówno dla użytkowników, jak i klientów. Dla tych pierwszych platforma to gwarancja jakościowych i inspirujących treści oraz prosta ścieżka zakupowa, a dla drugich - efektywne kampanie sprzedażowe i atrakcyjne przestrzenie reklamowe do pokazania produktów czy usług.
Nowa platforma posiada rozwiązania e‑commerce dla branży wnętrzarskiej, pozwalające na dotarcie do aktywnego zakupowego segmentu klientów w internecie. Z myślą o reklamodawcach powstały specjalne pakiety reklamowe - zawierające nie tylko usługi z zakresu e-commerce, ale także m.in. promocję w mediach społecznościowych. Dodatkowo, w marketplace Cztery Kąty znajdą się dedykowane strefy marek, w których użytkownicy będą mogli zapoznać się z produktami partnerów.
Marka Cztery Kąty od lat inspiruje i pokazuje, jak pięknie urządzić dom oraz ogród. W ramach marketplace'u Cztery Kąty dostarcza czytelnikom wartościowe treści wnętrzarskie tworzone przez zespół doświadczonych autorów zajmujących się tematyką home&design, a jednocześnie w atrakcyjny sposób eksponuje produkty ze sklepów partnerów serwisu.
Nowa platforma posiada rozwiązania e‑commerce dla branży wnętrzarskiej, pozwalające na dotarcie do aktywnego zakupowego segmentu klientów w internecie. Z myślą o reklamodawcach powstały specjalne pakiety reklamowe - zawierające nie tylko usługi z zakresu e-commerce, ale także m.in. promocję w mediach społecznościowych. Dodatkowo, w marketplace Cztery Kąty znajdą się dedykowane strefy marek, w których użytkownicy będą mogli zapoznać się z produktami partnerów.
Komentarze