Łukasz Szewczyk01.06.2023 (12:55)4 komentarze

Viaplay z ofertą publicznego odtwarzania wydarzeń sportowych

• Viaplay Group wprowadza ofertę publicznego odtwarzania wydarzeń sportowych, skierowaną do właścicieli barów, restauracji i innych lokali gastronomicznych
• Nowa oferta obejmuje dostęp do transmisji wyścigów F1, gal KSW, meczów Premier League i Bundesligi, a także wielu innych wydarzeń sportowych
Nowa kampania Viaplay z udziałem polskich kibiców Premier League
Viaplay Group wprowadza ofertę publicznego odtwarzania wydarzeń sportowych, skierowaną do właścicieli barów, restauracji i innych lokali gastronomicznych. Nabywcy zyskają możliwość legalnego publicznego odtwarzania wszystkich rozgrywek sportowych na żywo dostępnych w bogatej ofercie Viaplay, w tym m.in. wyścigów F1, gal KSW, meczów Premier League, Bundesligi, Ligi Konferencji Europy UEFA, Ligi Europy UEFA i rozgrywek NHL. Cena za publiczne odtwarzanie wydarzeń sportowych z portfolio Viaplay jest uzależniona od powierzchni lokalu.
Uniwersalne rozwiązanie oferowane przez Viaplay obejmuje licencję na publiczne odtwarzanie wydarzeń sportowych Viaplay w barach, restauracjach, klubach i innych lokalach gastronomicznych. Wykupienie praw dostępu do oferty sportowej Viaplay jest możliwe na okres 3 lub 12 miesięcy. Cena dla poszczególnego nabywcy uzależniona jest wyłącznie od powierzchni danego lokalu i przy umowie na 12 miesięcy waha się pomiędzy 599 PLN a 1,599 PLN netto miesięcznie.

Dla lokali o powierzchni poniżej 150 m2, przy umowie na 12 miesięcy obowiązuje cena 599 PLN netto, z kolei dla lokali pomiędzy 150 a 500 m2 opłata za możliwość publicznego odtwarzania wszystkich transmisji sportowych Viaplay przez rok wynosi 1,099 PLN netto miesięcznie. Właściciele lokali o wielkości powyżej 500 m2, przy umowie obowiązującej przez 12 miesięcy, zapłacą 1,599 PLN netto co miesiąc. W zależności od zakupionego pakietu każdy, kto do 30 czerwca br. nabędzie licencję na publiczne odtwarzanie Viaplay, otrzyma 50% zniżki przy umowie na 12 miesięcy.

Mając na uwadze zbliżający się sezon letni, Viaplay przygotowało także specjalną 3-miesięczną ofertę publicznego odtwarzania wydarzeń sportowych, skierowaną wyłącznie do właścicieli barów, restauracji oraz innych lokali gastronomicznych, które otwarte są jedynie w okresie wakacyjnym. W takich przypadkach, jeżeli właściciel lokalu zdecyduje się na zakup licencji, będzie zobowiązany jednorazowo zapłacić 2,100 PLN netto dla lokalu o powierzchni do 150 m2, 3,600 PLN netto dla lokali o wielkości pomiędzy 150 a 500 m2 oraz 5,100 PLN netto dla lokali przekraczających powierzchnię 500 m2.

Komentarze (1 - 4 z 4)

50 zł mogę dać
 2  
szkoda pieniędzy na to 55 to za dużo ma miesiąc .można promocją nać na 6 miesięcy a potem ewentualnie decyzja co dalej ...?
 3  
Mam pomysł, mogliby sprzedawać pojedyncze mecze PL lub Bundesligi za 10 zł albo KSW za 20
 0  
Hahaha...zawsze taki właściciel knajpy może wykupić subskrypcję viaplay prywatnie za 55zł i puszczać live na swój koszt. A frajerów to niech sobie szukają gdzie indziej.
 2