Łukasz Szewczyk08.01.2024 (9:30)1

UOKIK: 46,5 mln zł kary dla Canal+. "Konsultanci wprowadzali w błąd"

• Prezes UOKiK nałożył ponad 46 mln zł kary na CANAL+ Polska oraz nakazał zwrot środków konsumentom.
• Konsultanci spółki wprowadzali klientów w błąd co do celu rozmowy telefonicznej.
• Miał być bezpłatny pakiet kanałów, ale faktycznie chodziło o podpisanie równoległej umowy.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 1 z 1)

Idąc tym tropem trzeba było by ukarać większość firm w Polsce. Pracowałem w telemarketingu w dużych firmach i wiem jak są konstruowane rozmowy sprzedażowe. Stosowane są różne podejścia i chwyty, ale skoro finalnie padła informacja o zawarciu jakiejś umowy i opłatach, to do żadnego oszustwa nie doszło. UOKIK chyba szuka kasy.
 2