21.03.2024 (16:09)27 komentarzy
Platforma MAX od czerwca w Polsce. Co w ofercie? Jakie pakiety?
• W czerwcu 2024 oku na polskim rynku zadebiutuje serwis streamingowy Max
• Nowa platforma streamingowa zaoferuje dostęp do treści globalnych marek takich jak HBO, DC czy Warner Bros. i produkcji lokalnych.
• Nowa platforma streamingowa zaoferuje dostęp do treści globalnych marek takich jak HBO, DC czy Warner Bros. i produkcji lokalnych.
Start Max ma być największym wydarzeniem branży medialnej i rozrywkowej w 2024 roku oraz największą premiera produktu w historii Warner Bros. Discovery. Na ofertę nowej platformy będą składać się seriale, filmy pokazywane wkrótce po premierach kinowych, produkcje dokumentalne oraz kultowe programy telewizyjne i międzynarodowe wydarzenia sportowe. Max zapewni subskrybentom ponad dwukrotnie większą bibliotekę treści w porównaniu z HBO Max. Serwis streamingowy zaoferuje użytkownikom także dostęp do popularnych kanałów telewizyjnych w różnych kategoriach tematycznych, w tym do kluczowych lokalnych i globalnych stacji newsowych - TVN24 i CNN.
Na części europejskich rynków Max będzie dostępny już 21 maja, między innymi w państwach skandynawskich, Europy Środkowo-Wschodniej czy Półwyspu Iberyjskiego. Po zakończeniu procesu uruchomienia platformy w Europie, Max będzie dostępny w 25 krajach w regionie. Globalny zasięg serwisu Max obejmie łącznie 65 państw i terytoriów.
Jak przekonują twórcy, platforma została starannie zaprojektowana tak, aby zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa, stabilności i łatwości w użytkowaniu, ale również umożliwić subskrybentom korzystanie z opcji personalizacji, które pozwalają dostosować Max do indywidualnych preferencji użytkowników.
- W Max stworzymy przestrzeń, w której każdy znajdzie coś wyjątkowego dla siebie. Głęboko wierzę w to, że Max będzie inspirować i angażować użytkowników w Polsce, tak, jak z sukcesem robi to w USA i Ameryce Łacińskiej. Jesteśmy na progu czegoś wielkiego - unikatowego połączenia naszych najważniejszych marek, czyli HBO, Warner Bros. oraz uniwersum DC, z najpopularniejszymi wśród widzów produkcjami lokalnymi. Max to wyjątkowa oferta dostępna zarówno w formie "na żądanie", jak i kanałów linearnych. Max będzie niezrównany pod względem contentowym i bardzo konkurencyjny cenowo - podkreśla Maciej Gozdowski, Group Vice President - Streaming w TVN Warner Bros. Discovery.
Na platformie Max, już 17 czerwca, zadebiutuje drugi sezon serialu HBO Original "Ród Smoka". Subskrybenci Max zyskają dostęp do rozrywki - filmów takich jak: "Barbie", "Aquaman i Zaginione Królestwo" czy "Wonka", a także oryginalnych produkcji HBO - "Detektyw: Kraina nocy", "Reżim", "Sympatyk" czy premierowy drugi sezon serialu "Przeklęty: Życie i śmierć Roberta Dursta". W przyszłości na platformie pojawią się także seriale Max Original takie jak drugi sezon "Odwilży" Xaverego Żuławskiego czy "Pingwin" oraz film "Diuna: Część Druga".
Max ma być także dla wielbicieli fascynujących i często kontrowersyjnych produkcji dokumentalnych. Jeszcze w tym roku w serwisie zadebiutują polskie dokumenty Max Original - "Król Zanzibaru", "Łowcy skór" czy "Hope" Martyny Wojciechowskiej. Max w Polsce pracuje także nad dwoma nowymi produkcjami serialowymi, do których zdjęcia rozpoczną się już wkrótce.
Na platformie Max będzie można zobaczyć każdy moment najważniejszego wydarzenia sportowego tego roku, czyli Letnich Igrzysk Olimpijskich Paris 2024. To wydarzenie przyciąga przed ekrany setki milionów ludzi z całego świata i cieszy się najwyższym zainteresowaniem kibiców wielu dyscyplin sportowych niemal wszystkich państw na świecie. Będzie to pierwsze tak spektakularne wydarzenie sportowe, do transmisji którego dostęp będą mieli wszyscy subskrybenci platformy Max.
Użytkownicy w Polsce będą mogli uzyskać dostęp do treści także w modelu AdLite - w korzystnej cenie połączonej z ograniczoną liczbą reklam.
- Wprowadzenie pakietu z reklamami w Max to wyraz naszego zobowiązania do tworzenia innowacji w każdym obszarze działalności, w tym także w zakresie produktu reklamowego. Rozległe doświadczenia związane z Ad Lite wynieśliśmy z Playera, w którym ten model z powodzeniem funkcjonuje od kilku lat. Wprowadzamy nowe rozwiązania technologiczne, które pierwszy raz umożliwią reklamodawcom komunikację przy różnorodnych treściach wysokiej jakości, które nigdy wcześniej nie były dostępne w modelu reklamowym. Kompletny ekosystem streamingowy TVN Warner Bros. Discovery będzie bezprecedensowy na polskim rynku i umożliwi emisję reklam na jeszcze większą skalę przy najlepszym lokalnym i światowym contencie. Z perspektywy naszego produktu reklamowego, jest to kolejna przełomowa innowacja produktowa po wprowadzeniu DAI, Ad_Auction, kanałów nowej generacji FAST i oferty BVOD. Rewolucja na rynku reklamy wideo staje się faktem - mówi Dorota Żurkowska, Senior Group Vice President - Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.
W Polsce Max zaoferuje trzy pakiety, z możliwością wykupienia subskrypcji miesięcznej lub rocznej oraz pakiet dodatkowy "Kanały TV i Sport" za miesięczną opłatą. Dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 będzie obejmował wszystkie pakiety, co oznacza, że każdy użytkownik platformy uzyska pełny dostęp do najlepszych relacji z największego święta sportu. Pakiet dodatkowy "Kanały TV i Sport" będzie mógł dokupić każdy użytkownik subskrybujący platformę. Kanały i treści dostępne na żywo w ramach każdego z pakietów mogą zawierać reklamy.
Pakiet podstawowy:
• pakiet z limitowaną liczbą wyświetlanych reklam
• oglądnie seriali, filmów i programów na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie.
• jakość Full HD.
Pakiet Standard:
• oglądanie seriali, filmów i programów na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie.
• jakość Full HD.
• możliwość pobrania do 30 tytułów, aby oglądać je offline.
• dostęp do treści na żądanie bez reklam.
Pakiet Premium:
• oglądnie seriali, filmów i programów na czterech obsługiwanych urządzeniach jednocześnie.
• jakość Full HD lub 4K, dźwięk Dolby Atmos przy wybranych tytułach.
• możliwość pobrania do 100 dostępnych tytułów, aby oglądać je offline.
• dostęp do treści na żądanie bez reklam.
Pakiet dodatkowy "Kanały TV i Sport":
• dostęp do biblioteki kanałów na żywo m.in. stacji informacyjnych - TVN24 i CNN, rozrywkowych - TVN, TVN7, dla dzieci - Cartoon Network i Cartoonito, a także sportowych - Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz relacji z najważniejszych wydarzeń sportowych, w tym tenisowych Wielkich Szlemów, Pucharu Świata w skokach narciarskich, Speedway Grand Prix, kolarskich wielkich tourów, wyścigu 24h Le Mans i wielu więcej.
• dostępny jako dodatek do każdego bazowego pakietu.
• oglądnie kanałów telewizyjnych i relacji sportowych na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie (w ramach możliwości pakietu bazowego).
- Ogromnie się cieszę mogąc podzielić się ekscytującą informacją, że wejście Max na polski rynek nastąpi już w czerwcu. Max będzie platformą, na której użytkownicy znajdą niezrównaną bibliotekę treści - najlepsze światowe i polskie filmy oraz seriale. Mam nadzieję, że dostarczą one naszym widzom mnóstwo rozrywki, niezapomniane emocje i wzruszenia. Max otwiera również przed całą branżą, w tym rynkiem reklamy i dystrybucji, nowe możliwości współpracy. Na tę chwilę czekaliśmy 2 lata. Jest to ważny krok na drodze rozwoju naszych platform streamingowych. Staramy się, by były one jak najlepiej dopasowane do potrzeb i gustów naszych widzów. To także nowy rozdział w obszarze inwestycji Warner Bros. Discovery w Polsce w najlepsze treści lokalne. Chcemy stać się platformą pierwszego wyboru, na której każdy odbiorca znajdzie dla siebie niezliczone tytuły filmowe, dokumentalne, serialowe, telewizyjne, a ponadto sport, informacje i programy dla dzieci - mówi Kasia Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN.
Na części europejskich rynków Max będzie dostępny już 21 maja, między innymi w państwach skandynawskich, Europy Środkowo-Wschodniej czy Półwyspu Iberyjskiego. Po zakończeniu procesu uruchomienia platformy w Europie, Max będzie dostępny w 25 krajach w regionie. Globalny zasięg serwisu Max obejmie łącznie 65 państw i terytoriów.
Jak przekonują twórcy, platforma została starannie zaprojektowana tak, aby zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa, stabilności i łatwości w użytkowaniu, ale również umożliwić subskrybentom korzystanie z opcji personalizacji, które pozwalają dostosować Max do indywidualnych preferencji użytkowników.
- W Max stworzymy przestrzeń, w której każdy znajdzie coś wyjątkowego dla siebie. Głęboko wierzę w to, że Max będzie inspirować i angażować użytkowników w Polsce, tak, jak z sukcesem robi to w USA i Ameryce Łacińskiej. Jesteśmy na progu czegoś wielkiego - unikatowego połączenia naszych najważniejszych marek, czyli HBO, Warner Bros. oraz uniwersum DC, z najpopularniejszymi wśród widzów produkcjami lokalnymi. Max to wyjątkowa oferta dostępna zarówno w formie "na żądanie", jak i kanałów linearnych. Max będzie niezrównany pod względem contentowym i bardzo konkurencyjny cenowo - podkreśla Maciej Gozdowski, Group Vice President - Streaming w TVN Warner Bros. Discovery.
Na platformie Max, już 17 czerwca, zadebiutuje drugi sezon serialu HBO Original "Ród Smoka". Subskrybenci Max zyskają dostęp do rozrywki - filmów takich jak: "Barbie", "Aquaman i Zaginione Królestwo" czy "Wonka", a także oryginalnych produkcji HBO - "Detektyw: Kraina nocy", "Reżim", "Sympatyk" czy premierowy drugi sezon serialu "Przeklęty: Życie i śmierć Roberta Dursta". W przyszłości na platformie pojawią się także seriale Max Original takie jak drugi sezon "Odwilży" Xaverego Żuławskiego czy "Pingwin" oraz film "Diuna: Część Druga".
Max ma być także dla wielbicieli fascynujących i często kontrowersyjnych produkcji dokumentalnych. Jeszcze w tym roku w serwisie zadebiutują polskie dokumenty Max Original - "Król Zanzibaru", "Łowcy skór" czy "Hope" Martyny Wojciechowskiej. Max w Polsce pracuje także nad dwoma nowymi produkcjami serialowymi, do których zdjęcia rozpoczną się już wkrótce.
Na platformie Max będzie można zobaczyć każdy moment najważniejszego wydarzenia sportowego tego roku, czyli Letnich Igrzysk Olimpijskich Paris 2024. To wydarzenie przyciąga przed ekrany setki milionów ludzi z całego świata i cieszy się najwyższym zainteresowaniem kibiców wielu dyscyplin sportowych niemal wszystkich państw na świecie. Będzie to pierwsze tak spektakularne wydarzenie sportowe, do transmisji którego dostęp będą mieli wszyscy subskrybenci platformy Max.
Użytkownicy w Polsce będą mogli uzyskać dostęp do treści także w modelu AdLite - w korzystnej cenie połączonej z ograniczoną liczbą reklam.
- Wprowadzenie pakietu z reklamami w Max to wyraz naszego zobowiązania do tworzenia innowacji w każdym obszarze działalności, w tym także w zakresie produktu reklamowego. Rozległe doświadczenia związane z Ad Lite wynieśliśmy z Playera, w którym ten model z powodzeniem funkcjonuje od kilku lat. Wprowadzamy nowe rozwiązania technologiczne, które pierwszy raz umożliwią reklamodawcom komunikację przy różnorodnych treściach wysokiej jakości, które nigdy wcześniej nie były dostępne w modelu reklamowym. Kompletny ekosystem streamingowy TVN Warner Bros. Discovery będzie bezprecedensowy na polskim rynku i umożliwi emisję reklam na jeszcze większą skalę przy najlepszym lokalnym i światowym contencie. Z perspektywy naszego produktu reklamowego, jest to kolejna przełomowa innowacja produktowa po wprowadzeniu DAI, Ad_Auction, kanałów nowej generacji FAST i oferty BVOD. Rewolucja na rynku reklamy wideo staje się faktem - mówi Dorota Żurkowska, Senior Group Vice President - Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.
W Polsce Max zaoferuje trzy pakiety, z możliwością wykupienia subskrypcji miesięcznej lub rocznej oraz pakiet dodatkowy "Kanały TV i Sport" za miesięczną opłatą. Dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 będzie obejmował wszystkie pakiety, co oznacza, że każdy użytkownik platformy uzyska pełny dostęp do najlepszych relacji z największego święta sportu. Pakiet dodatkowy "Kanały TV i Sport" będzie mógł dokupić każdy użytkownik subskrybujący platformę. Kanały i treści dostępne na żywo w ramach każdego z pakietów mogą zawierać reklamy.
Pakiet podstawowy:
• pakiet z limitowaną liczbą wyświetlanych reklam
• oglądnie seriali, filmów i programów na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie.
• jakość Full HD.
Pakiet Standard:
• oglądanie seriali, filmów i programów na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie.
• jakość Full HD.
• możliwość pobrania do 30 tytułów, aby oglądać je offline.
• dostęp do treści na żądanie bez reklam.
Pakiet Premium:
• oglądnie seriali, filmów i programów na czterech obsługiwanych urządzeniach jednocześnie.
• jakość Full HD lub 4K, dźwięk Dolby Atmos przy wybranych tytułach.
• możliwość pobrania do 100 dostępnych tytułów, aby oglądać je offline.
• dostęp do treści na żądanie bez reklam.
Pakiet dodatkowy "Kanały TV i Sport":
• dostęp do biblioteki kanałów na żywo m.in. stacji informacyjnych - TVN24 i CNN, rozrywkowych - TVN, TVN7, dla dzieci - Cartoon Network i Cartoonito, a także sportowych - Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz relacji z najważniejszych wydarzeń sportowych, w tym tenisowych Wielkich Szlemów, Pucharu Świata w skokach narciarskich, Speedway Grand Prix, kolarskich wielkich tourów, wyścigu 24h Le Mans i wielu więcej.
• dostępny jako dodatek do każdego bazowego pakietu.
• oglądnie kanałów telewizyjnych i relacji sportowych na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie (w ramach możliwości pakietu bazowego).
Komentarze (1 - 10 z 27)
W Polsce mamy Playera, który trochę przypomina HBO Max, dlatego może tego nie odczujemy bardzo. Ale jednak będzie to coś nieco innego niż HBO Max.
Netflixowi ta zabawa z 4K też przejdzie, gdy tylko zrozumie, że finansowo lepiej mu wyjdzie w HD. Przeinwestowuje w 4K, ale każde przeinwestowanie kiedyś się kończy.
Przyszłością branży wideo jest HD z HDR i dobrym bitrate, bez widocznych artefaktów kompresji. Dla 99% społeczeństwa wystarczy, a ten 1% "młodych zdolnych wymagających" niech idzie tam, dokąd poszli maniacy 3D jakieś 10 lat temu (według "znaffców" kilkanaście lat temu, 3D też miało być super hiper postępowe, poprawne politycznie i w ogóle)