02.04.2024 (14:18)13 komentarzy
Kabaret TV już nadaje. Nowa stacja Wirtualnej Polski
• Wirtualna Polska uruchomiła Kabaret TV, kanał telewizyjny w pełni poświęcony rozrywce.
• Widzowie będą mogli oglądać swoje ulubione kabarety 24 godziny na dobę.
• Widzowie będą mogli oglądać swoje ulubione kabarety 24 godziny na dobę.
We wtorek (2 kwietnia 2024 roku) nadawanie rozpoczęła telewizja Kabaret TV. W ramówce są trzy główne cykle: "Mistrzowie Kabaretu", "1,2,3...Kabaret!" oraz "Kabaret na żądanie". Występują w nich znane i lubiane formacje: Kabaret Smile, Kabaret Chyba, Kabaret Hrabi, Nowaki, a także Ani Mru Mru, Kabaret Moralnego Niepokoju, Jurki, Czesuaf i Paranienormalni.
Stacja Kabaret TV jest dostępna w dekoderach UPC na pozycji 44, dekoderach Play na pozycji 53 oraz dekoderach Toya na pozycji 47. Stworzono również specjalną stronę internetową - kabarettv.pl, na której można znaleźć m.in. szczegóły dotyczące ramówki i programów.
Kabaret TV to druga, obok Telewizji WP, stacja należąca do Wirtualnej Polski Media.
Start nowego kanału wspiera kampania marketingowa, prowadzona w social mediach (Facebook, Instagram, Tik tok), na platformie Youtube, w kinach i radiu oraz na nośnikach zewnętrznych, m.in. na dworcach i w siłowniach. Kampanię, we własnych zakresie, przygotował zespół marketingu WP.
- Kanał Kabaret TV powstał w odpowiedzi na rosnącą potrzebę widzów dostępu do telewizyjnej rozrywki. Jako jedyni w Polsce gwarantujemy nieprzerwaną, 24-godzinną dawkę śmiechu, bo wiemy, że Polacy naprawdę kochają żarty i skecze w najlepszym wykonaniu - mówi Agnieszka Gajzler, Managing Director Telewizji WP oraz Content Business Growth Director w Wirtualnej Polsce.
Stacja Kabaret TV jest dostępna w dekoderach UPC na pozycji 44, dekoderach Play na pozycji 53 oraz dekoderach Toya na pozycji 47. Stworzono również specjalną stronę internetową - kabarettv.pl, na której można znaleźć m.in. szczegóły dotyczące ramówki i programów.
Kabaret TV to druga, obok Telewizji WP, stacja należąca do Wirtualnej Polski Media.
Start nowego kanału wspiera kampania marketingowa, prowadzona w social mediach (Facebook, Instagram, Tik tok), na platformie Youtube, w kinach i radiu oraz na nośnikach zewnętrznych, m.in. na dworcach i w siłowniach. Kampanię, we własnych zakresie, przygotował zespół marketingu WP.
Komentarze (1 - 10 z 13)
W UPC mediabox jest na kanale 18 ,44, i 476.
Np. w szerszy sposób pokazał rynek kabaretowy w Polsce:
- jak ten przemysł wygląda od kulis (reportaże, wywiady)
- aktualności (info o nowych trasach/programach kabaretów i zbliżających się występach; gdzie warto się wybrać)
- przegląd sceny stand-uperskiej
- pokazał autentyczne występy w klubach
- zaprezentował historyczne kabarety, kultowe archiwalne występy (np. Kabaret Starszych Panów, Kabaret Tey itd.)
A także pokazał również jak wygląda scena kabaretowa w innych krajach
Lepiej pooglądać kanały misyjne, bezpieczne dla mózgu: TV Trwam, TV Republika, wPolsce.pl (do 20.12.2023 jeszcze TVP Info było do oglądania, teraz niestety już nie).