06.08.2024 (15:15)8 komentarzy
Nowa oferta Canal+ Online z Ligą Mistrzów. Drożej, zmiany w ofercie rocznej
• Canal+ Online wprowadza nową ofertę
Od 6 sierpnia 2024 roku obowiązuje nowa oferta serwisu Canal+ Online. Dostępne są dwa pakiety główne. Nowością jest pakiet Canal+ Super Sport w cenie 69 zł, który zastąpił dotychczasowych pakiet Canal+ (54 zł). W ramach tego pakietu użytkownicy otrzymują dostęp do pełnej oferty Canal+ Online filmowo-serialowej oraz sportowej, w tym do wszystkich meczów piłkarskiej Ligi Mistrzów.
Wszystkie opcje podstawowe można zakupić w ofercie rocznej na nowych warunkach. W przypadku takiego rozwiązania użytkownik płaci mniejszy abonament przez 12 miesięcy (opłata miesięczna: 25 zł dla Canal+ Seriale i Filmy / 65 zł dla Canal+ Super Sport). W przypadku wcześniejszego przerwania subskrypcji, nie ma możliwości skorzystania z promocji ponownie. Do tej pory oferta roczna związała się z opłatą za cały rok z góry.
Ofertę głównych pakietów można powiększyć o opcje dodatkowe:
Netflix Standard (30 zł) lub Premium (47 zł)
Max Standard (25 zł)
Fun & News (20 zł) - dostęp do wybranych kanałów TV
Events (10 zł) - gale MMA Fame
Eleven Sports (10 zł) - opcja tylko dla pakietu Canal+ Super Sport
Canal+ zmiany w pakietyzacji tłumaczy pozyskaniem praw do meczów UEFA Champions League. Od tego sezonu wszystkie mecze będzie można oglądać wyłącznie w Canal+.
Taniej satelita?
Warto zauważyć, że wraz z kolejnymi zmianami internetowa oferta Canal+ staje się coraz mniej elastyczna. Szczególnie dla widzów, którzy nie są zainteresowani dostępem do pełnej oferty sportowej. Tańszą alternatywą może okazać się oferta satelitarna platformy Canal+, na której obecnie dostęp do Ligi Mistrzów oferowany jest jako dodatek do pakietu Canal+. Dzięki temu osoby zainteresowane jedynie rozgrywkami piłkarskiej Ekstraklasy czy żużlowej Ekstraligi mogą wybrać sam pakiet Canal+ bez Ligi Mistrzów. Dodatkowo wybierając ofertę satelitarną Canal+, użytkownicy otrzymują dostęp do Canal+ Online.
W ofercie pozostał także pakiet Canal+ Seriale i Filmy w niezmienionej cenie 29 zł miesięcznie. Użytkownicy tego pakietu otrzymują dostęp do ograniczonej oferty Canal+ Online, czyli do filmów oraz seriali bez sportu.
Wszystkie opcje podstawowe można zakupić w ofercie rocznej na nowych warunkach. W przypadku takiego rozwiązania użytkownik płaci mniejszy abonament przez 12 miesięcy (opłata miesięczna: 25 zł dla Canal+ Seriale i Filmy / 65 zł dla Canal+ Super Sport). W przypadku wcześniejszego przerwania subskrypcji, nie ma możliwości skorzystania z promocji ponownie. Do tej pory oferta roczna związała się z opłatą za cały rok z góry.
Nowa oferta Canal+ Online (od 6 sierpnia 2024) / Fot. Canal+ Online
Netflix Standard (30 zł) lub Premium (47 zł)
Max Standard (25 zł)
Fun & News (20 zł) - dostęp do wybranych kanałów TV
Events (10 zł) - gale MMA Fame
Eleven Sports (10 zł) - opcja tylko dla pakietu Canal+ Super Sport
Canal+ zmiany w pakietyzacji tłumaczy pozyskaniem praw do meczów UEFA Champions League. Od tego sezonu wszystkie mecze będzie można oglądać wyłącznie w Canal+.
Taniej satelita?
Warto zauważyć, że wraz z kolejnymi zmianami internetowa oferta Canal+ staje się coraz mniej elastyczna. Szczególnie dla widzów, którzy nie są zainteresowani dostępem do pełnej oferty sportowej. Tańszą alternatywą może okazać się oferta satelitarna platformy Canal+, na której obecnie dostęp do Ligi Mistrzów oferowany jest jako dodatek do pakietu Canal+. Dzięki temu osoby zainteresowane jedynie rozgrywkami piłkarskiej Ekstraklasy czy żużlowej Ekstraligi mogą wybrać sam pakiet Canal+ bez Ligi Mistrzów. Dodatkowo wybierając ofertę satelitarną Canal+, użytkownicy otrzymują dostęp do Canal+ Online.
Komentarze (1 - 8 z 8)
I czym oni chcą zachęcić do oferty online?
Canal+ Online 65 zł (umowa roczna).
Oferta satelitarna (umowa dwuletnia z dostępem do Canal+ Online):
Entry+ z 71 kanałami i 43 online (10 zł pierwszy, rok, 15 zł drugi rok)
+ Canal+ (20 zł) z Ekstraklasą, Ekstraligą
+ Super Sport (20 zł) z ligą Mistrzów
Wychodzi 30 zł/35 zł z bez Ligi Mistrzów, 50 / 55 zł z Ligą Mistrzów
Oferta nie dla mnie - netflix, disney, max, prime, apple tv starczy. do tego youtube premium, audioteka i apple music oraz tidal. I tak większości nie oglądam, ale trzymam z uwagi nać rodzine. pytam oglądacie coś na disney. tak to ok. w innym przypadku pewnie bym zrezygnował
To jest robienie z klienta frajera