04.03.2025 (15:14)brak komentarzy
Vela - wirtualna asystentka w VeloBanku
VeloBank uruchomił Velę, wirtualną asystentkę opartą na sztucznej inteligencji, która ma ułatwić klientom codzienne zarządzanie finansami. Nowa funkcja w aplikacji mobilnej pozwala na szybki dostęp do informacji o produktach bankowych, saldzie konta, historii transakcji czy terminach spłat rat.

Vela działa 24/7 i obsługuje zarówno tekst, jak i mowę. Może wygenerować kod BLIK, zmienić limity transakcyjne na karcie czy pomóc znaleźć usługę w aplikacji. System AI pozwala jej pamiętać kontekst rozmowy, a z czasem będzie rozwijać swoje funkcje wraz z ofertą banku.
Vela jest udostępniana etapami, aby jak najlepiej dostosować się do potrzeb klientów. To kolejny krok VeloBanku w kierunku nowoczesnych technologii - wcześniej bank wdrożył m.in. VeloFotkę, narzędzie AI do automatycznego wnioskowania o kredyt gotówkowy.
Informacja prasowa
Komentarze