03.06.2025 (8:25)brak komentarzy
TVN Warner Bros. Discovery i Vectra z umową o wspołpracy. Nowe kanały w ofercie Vectry
TVN Warner Bros. Discovery oraz operator kablowy Vectra podpisały nową, strategiczną umowę o współpracy.

Discovery - zarówno w tradycyjnym modelu linearnym, jak i OTT - oraz wprowadza nowoczesne rozwiązania w zakresie dynamicznej podmiany reklam (DAI).
- Przedłużenie współpracy z Vectrą to świetna wiadomość dla abonentów. Przez kolejne lata będą mieli dostęp do pełnego spektrum naszych treści - od informacji po rozrywkę dla całej rodziny - podkreśla Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.
Ważnym elementem porozumienia jest także kompleksowa współpraca promocyjna obu firm. TVN Warner Bros. Discovery i Vectra planują wspólne działania marketingowe, które mają zapewnić jak najlepszą widoczność treści nadawcy.
- To dla nas bardzo istotna umowa, która doskonale wpisuje się w strategię dostarczania rozrywki dostępnej nie tylko w domu, ale też w podróży - dzięki aplikacji TV Smart GO. Nasi klienci mogą korzystać z bogatej oferty treści na dowolnym urządzeniu - zaznacza Tomasz Żurański, Członek Rady Nadzorczej Vectra SA.
Umowa poszerza dotychczasową współpracę między firmami. Obejmuje m.in. rozszerzenie dystrybucji kanałów TVN 7, TVN Fabuła, Metro i TTV w ofercie OTT. Klienci Vectry zyskają również lepszy dostęp do kanałów TVN Warner Bros. Discovery dzięki korzystniejszym pozycjom na liście kanałów operatora.
- Przedłużenie współpracy z Vectrą to świetna wiadomość dla abonentów. Przez kolejne lata będą mieli dostęp do pełnego spektrum naszych treści - od informacji po rozrywkę dla całej rodziny - podkreśla Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.
Ważnym elementem porozumienia jest także kompleksowa współpraca promocyjna obu firm. TVN Warner Bros. Discovery i Vectra planują wspólne działania marketingowe, które mają zapewnić jak najlepszą widoczność treści nadawcy.
- To dla nas bardzo istotna umowa, która doskonale wpisuje się w strategię dostarczania rozrywki dostępnej nie tylko w domu, ale też w podróży - dzięki aplikacji TV Smart GO. Nasi klienci mogą korzystać z bogatej oferty treści na dowolnym urządzeniu - zaznacza Tomasz Żurański, Członek Rady Nadzorczej Vectra SA.
Informacja prasowa
Komentarze