Łukasz Roguski14.06.2007 (7:54)33

Jest podwyżka, można rezygnować z usług N!

Platformie N może zmniejszyć się liczba abonentów - wszystko przez zmianę cennika i regulaminu świadczenia usług. Z informacji do jakich dotarliśmy wynika, że każdy może zrezygnować z usług N bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych.

Przejdź do artykułu

Komentarze (11 - 20 z 33)

@ regoat- gdzie tu dziwne myślenie wśród ludzi ? to ludzie zrywają umowę??umowę podpisują dwie strony , więc skoro N zmienia cennik , to naturalne ,że to N zerwala umowę , a nie ludzie.Skoro ktoś się zgodził na podaną cenę , a tu ma podwyżke o 60%....naturalne ,że skoro mu nie pasuje bo liczył się z inną ceną zapisaną w umowie , to zrywa.I tak powinno być wszędzie , nie widzę tu nic dziwnego , ale właśnie normalnego .Umowa obowiązuje 2 strony i jeżeli ktoś zmienia warunki w trakcie umowy , to daruj , ale druga strona ma prawo odstąpić od umowy i powinna z tego korzystać , może wtedy by w końcu było normalnie , a nie łapanie klienta na cenę i podnoszenie w trakcie.Ty mówisz 6zł więcej , a ja mówię 60% więcej , to już chyba duża różnica?
 0  
Ale wielka sensacja! Przecież n tego nie ukrywa, każdy otrzymuje nowy regulamin, i informacje, że jeśli go nie akceptuje to może rozwiązać umowę. Widzę, że Pawop znowu się pojawił i udowadnia swoje racje. Może jednak pozostaw ocenę oferty każdemu zainteresowanemu, bo jak wiadomo jest to ocena subiektywna. Co do tego, że wielu abonentów zrezygnuje bo płaciło 20zł to też nieprawda. Sojka mówił, że największym powodzeniem i tak cieszyły się pakiety po 16zł, czyli te z kanałami HD. Jeśli ktoś miał 3 pakiety po 16zł to ta podwyżka go praktycznie nie dotyczy. Ja tak mam i do tego do końca roku gratis pakiet dzieci, więc mam prawie pełny pakiet za 48 zł. W tym Cinemaxy, kanały Discovery (w tym HD i historia) AXNy CC. Nawet w CP żeby mieć kanały które mam musiał bym płacić 60zł (relax mix film) nie mówiąc już o c+. Dlatego nie zamierzam zrywać umowy. Poczekam do lutego, bo wtedy mi się kończy i zobaczę jak wtedy się prezentuje sytuacja i wybiorę to co mi odpowiada.
 0  
N-ka na konferencji w maju chwaliła się że tylko 4% ludzi zrezygnowało z ich usług to i tak dużo bo przecież najwcześniej bez konsekwencji można było zrezygnować po roku a oni działali od 6-7 miesiecy.
TRAKTUJĄ KLIENTÓW jak Gówniarzy bo na konferencji mówia że nie przewidują żadnych podwyżek a za kilka dni nagle ogłaszaja podwyżkę, mieli wprowadzić nowe uslugi i programy - mówie o multiroom i internecie oraz o ciekawych programach kanał filmowy premium i inne a nie o owsiak show itp. - lubię Owsiaka ale bez przesady. OK teraz zobaczymy jak wyślą ludziom info o możliwości odstapienia od umowy ile osób zrezygnuje, teraz będzie prawdziwy test jak Klienci odbierają N - moim skromnym zdaniem klienta N -rezygnacji będzie dużo , bardzo dużo!!!!! SAM kupiłem N-kę 1.06.07 i niejestem zbyt zadowolony z oferty niestety, stwierdzam że chyba popełniłem błąd biorąc N pomimo że w promocji otrzymalem za darmo pakiet dzieci przez poł roku i pakiet CINEMAX.
JAK N-ka prześle informację o możliwości rezygnacji przez Klientów z oferty bez ponoszenia konsekwencji to myślę że ponad 60% ludzi zrezygnuje ale to tylko moje odczucie
 0  
manager71 w styczniu albo lutym też była zmiana regulaminu i też można było zrezygnować bez konsekwencji, a mimo to wcale wielu rezygnacji nie było
 0  
Ale narzekacie ,a jak było z polsatem czy cyfrą też można było rozwiązać umowe i nic się nie działo a wy tu tak to opisujecie jakby ta N to niewiadomo co a może wy pracujecie w konkóręcji i tak piszecie by tej platformie zaszkodzić koniowały i nic wiecej.
 0  
Dzisiaj już przysłali regulamin, cennik i pismo, w którym poinformowali o możliwości zerwania umowy (oczywiście rezygnować nie mam zamiaru), więc wszystko jest OK, nikogo nie trzymają na siłę jak Era
 0  
hmm.. wg mnie to...mamy wolny rynek... i każdy ma wybór. dziwi mnie tylko to...że .. w końcu znaliście ofertę przy podpisywaniu umowy i co? wtedy było super a teraz jest beee? jeśli te parę zet podwyżki jest problemem to.... polecam uwadze cenniki np...Cyfry... heh.. trzeba przed kupnem wiedzieć czego się chce i czy warto płacić a nie później...płakać. N-ka w przeciwieństwie np do Ery nie robi problemów i za to ma plusa.
 0  
widzialy galy co braly, wiec teraz nie narzekajcie na podwyzki, polsat tez abonament podniosl do gory a momi tego ludzie nie rezygnuja, a co do n-ki to czas czyni mistrza, poczekajmy do jesieni. wtedy to sie okaze czy warto placic tyle kasy za n-ke czy tez nie.
PS. N-ka powinna poczekac do jesieni z tymi podwyzkami.
 0  
N juz nie jest atrakcyjny pod względem cenowym. W tej chwili wziął bym cyfre mino wysokiej ceny.
 0  
Tak wogóle to ta informacja jest bez sensu!!! Nic nowego nie przekazuje. N oficjalnie przekazało taką informację już dawno temu. Z czego tu robić sensację!!! I to jeszcze jako główny temat!!!
I jeszcze ten tytuł: "Jest podwyżka, można rezygnować z usług N!"

Jakby N robiło komuś krzywde, oszukiwało i niewiadomo co jeszcze, a Media2 przyszło nam z pomocą!!! Cuda jaja na kiju.
 0