miszka12.11.2007 (15:01)2 komentarze

Futrom : Nie! Profesjonalna akcja społeczna z naszego podwórka

W ubiegłym tygodniu opublikowaliśmy subiektywny przegląd najciekawszych telewizyjnych spotów kampanii społecznych. Większość z nich pochodziła z zagranicy. Warto więc zwrócić uwagę na naszą polską inicjatywę, która wystartowała w internecie z silnym wsparciem mediów: "Futrom: Nie!". To najnowsza akcja fundacji Viva!
Spot promujący akcję, dorównuje profesjonalizmem tym, które od lat kręci międzynarodowa organizacja PeTA. Wyprodukowany został przez agencję reklamową DDB, odpowiedzialną m.in. za promocję Gazety Wyborczej:



Spot jest oszczędny, ciekawie ściera dwie, wydawałoby się tak odległe od siebie rzeczywistości - eleganckiego salonu odzieżowego oraz rzeźni. Wyczuwalne napięcie jest bardzo sugestywne. Firmie DDB należą się wyrazy uznania.
Akcję wsparły m.in. Novika (ciekawy pomysł z wyborem gwiazdy, która przez długi czas była liderką zespołu Futro):


...oraz Agata Buzek, córka premiera, modelka i aktorka:


Na dzień dzisiejszy klipy mają bardzo niską oglądalność, lecz jest to dopiero początek profesjonalnie opracowanej, agresywnej akcji społecznej. Viva! bowiem bierze na celownik polską firmę odzieżową Simple, nawołując do bojkotu jej sklepów. Na oficjalnej stronie akcji znajdziemy m.in. wzór listu protestacyjnego oraz materiały wideo dokumentujące ludzkie okrucieństwo.

Zobacz:

» Najlepsze telewizyjne kampanie społeczne
» Viva!
» voice4animals
» antyfutro.pl

Komentarze (1 - 2 z 2)

Nie! Profesjonalna - ciekawe zestawienie :)
Brakuje mi 'jajca' w tej kampanii. Na przykład haseł w rodzaju:
***
Nie ma jutra
Dla bab w futrach !
***
Wie to nawet Krzysztof Putra,
Że passé jest chodzić w futrach !
***
Nie osiągniesz, chodząc w futrze,
Satysfakcji w kamasutrze !

;PPP
 0  
Agata Buzek chyba dwa trzy lata temu brała udział w kampanii reklamowej firmy Simple którą akcja Viva! teraz bojkotuje. To jak to właściwie jest ? Jak kasa się zgadza to futra można sprzedawać a może nie wiedziała o tym wtedy?
 0