Łukasz Szewczyk29.02.2008 (10:12)1 komentarz

Impactory dla Waltera, Lisa i Naszej-Klasy

Już po raz dziesiąty przyznano Impactory, czyli nagrody dla podziwianych osób oraz firm mediów i reklamy za rok 2007. Człowiekiem Roku Przemysłu Mediowego został szef TVN - Piotr Waltera. Z kolei Tomasz Lis otrzymał nagrodę w kategorii Najbardziej Wiarygodny Dziennikarz. Nagrodę otrzymał także internetowy serwis Nasza-Klasa.pl.
Piotr Walter, szef TVN , został uznany za Człowieka Roku Przemysłu Mediowego 2007, "za kontynuację strategicznego rozwoju grupy, za konsekwencję i rozwój nowoczesnych stacji telewizyjnych".
"Za nieugiętą i wysoce etyczną dziennikarską postawę. Również za konsekwencję w działaniu i umiejętność odnalezienia się w mediach internetowych w sytuacji zniknięcia z anteny" - tak jury uzasadnia wyróżnienie dla Tomasza Lisa, który otrzymał nagrodę w kategorii Najbardziej Wiarygodny Dziennikarz 2007.

Za Najbardziej Podziwiane Medium 2007 został uznany serwis społecznościowy Nasza-Klasa.pl , "za fenomen i 6 mln użytkowników. Za to, że w bardzo krótkim czasie zbudowała potężną wielomilionową społeczność, udowadniając rolę Internetu jako istotnego medium".

W tym roku, w wyniku głosowania członków Akademii Mediów i Reklamy nagrody Impactor zostały przyznane także firmom: Unilever i Kompania Piwowarska (Najbardziej Podziwiany Reklamodawca 2007), PZL (Najbardziej Podziwiana Agencja Reklamowa Roku 2007), Starcom (Najbardziej Podziwiany Dom Mediowy Roku 2007), Partner of Promotion (Najbardziej Podziwiana Agencja PR Roku 2007), Peppermint (Najbardziej Podziwiana Agencja BTL Roku 2007), Stroer Polska (Najbardziej Podziwiana Firma Outdoorowa Roku 2007), MillwardBrown SMG/KRC (Najbardziej Podziwiany Instytut Badawczy Roku 2007), MRM Worldwide (Najbardziej Podziwiana Agencja Interaktywna Roku 2008).

Komentarze (1 - 1 z 1)

No Walter zasłuszył na Impactora.
 0