Beata Ratuszniak25.09.2008 (10:48)5 komentarzy

Co się kryje w Szafa.pl?

Rozpoczęła się kampania promująca nowy serwis Szafa.pl. Pierwszym etapem promocji jest teaser, który właśnie został uruchomiony pod adresem Szafa.pl. Zapowiedź serwisu utrzymana jest w tajemniczym klimacie. Autorzy zapowiadają, że każdy użytkownik, który zostawi swój e-mail na stronie, dostanie w prezencie szafę.
- Na razie wolimy nie zdradzać, jaki charakter będzie miała strona. Chcemy, żeby zapowiedź akcji trafiła do jak najszerszego grona odbiorców. Na czym dokładnie będzie polegała nasza akcja, na razie nie zdradzimy. Powiem tylko, że liczymy na zebranie kilku tysięcy adresów e-mail - mówi Tomasz Woźny, odpowiedzialny za marketing Szafa.pl.
Udało nam się ustalić, że serwis będzie działał w branży mody lub meblarskiej. Założyciele Szafa.pl jednak nie potwierdzają oficjalnie tych informacji.

- Stronę uruchomimy w pierwszej połowie października. Obecnie pracujemy nad ostatnimi poprawkami i ruszamy z promocją - mówi Andrzej Domagała, jeden z współzałożycieli. - Na początek wybraliśmy strategię utrzymania charakteru strony w tajemnicy oraz rozpropagowania jej zapowiedzi. Mamy nadzieję, że te działania przyniosą nam zamierzone efekty i zbierzemy sporą bazę adresów od osób, które potencjalnie mogę być zainteresowane naszymi usługami w przyszłości.

Firma zamierza kontynuować dalsze działania promocyjne, docierając do starannie wyselekcjonowanych użytkowników:
- Kolejne nasze kroki to dotarcie do osób, które pomogą nam pociągnąć promocję, do najbardziej zaangażowanych użytkowników z niszy, w którą celujemy. Będziemy współpracować z jednym z serwisów, który posiada już kilkutysięczną bazę bardzo dla nas cennych, z marketingowego punktu widzenia, userów - podsumowuje Tomsz Woźny.

Komentarze (1 - 5 z 5)

NIeładnie tak nachalnie promować własny serwis na głównej stronie. Sprawdźcie, do kogo należy domena szafa.pl i media2.pl...

tak, tak...
 0  
MNIE NAJBARDZIEJ ROZSMIESZYŁO ZDANIE: Udało nam się ustalić, że serwis będzie działał w branży mody lub meblarskiej. Założyciele Szafa.pl jednak nie potwierdzają oficjalnie tych informacji.

PRZECIEŻ TO JEST ŻENADA. Gratuluję Rafałowi "super" pomysłów pseudo reklamowo-marketingowych. LOL na maksa. Komunikacyjnie minus 100 (w skali od jeden do pięć)
demaskator: dlatego szczerze rozbawiło mnie to! Ale czy Redakcja naprawdę myśli, że ma do czynienia z ćwierćinteligentami?!
 0  
Udalo WAM sie ustalic, ze bedzie to branza mody LUB meblarska... Czyli NICZEGO nie udalo sie ustalic :-/ Czy piszecie te teksty dla: a) idiotow b) debili c) kretynow ? A poza tym smierdzi mi to kryptoreklama... :-/ ŻENUA!!! :-(
 0  
ej @Wielbiciel to nieczytaj tych newsow skoro ci nie odpowiadaja. bosze co za buractwo. nic tylko nazekac i marudzic. mi jak news nie odpowiada to zerkam i wylanczam. nie czytal i nie wypisuje komentarzy jaki byl beznadziejny.

wlasnie chyba widac se jednak jestes cwiercinteligencem. pokazales to swoim durnym komantarzem. nie cierpie takich patafianow.
 0  
Tak zareklamowali, że się tam dostać nie można.
 0