Łukasz Szewczyk22.06.2009 (18:23)17

VIVA Polska z nową oprawą

VIVA Polska zmienia się na wakacje. W poniedziałek (22 czerwca 2009 roku) na antenie tej popularnej muzycznej telewizji w Polsce zadebiutowała nowa oprawa graficzna, która teraz jest bardziej dynamiczna.

Przejdź do artykułu

Komentarze (11 - 17 z 17)

slabe
 0  
Te logo jest podrobione po "VIVA germany", tylko za szybko się zmiemnia na inny kolor co ok. 22sekundy a na vivie niemieckiej jest co 5 min. i niemiecka sie zmienia na zieloną, niebieską, pomarańczowa, a viva polska ma troche odcienie inne i za dużo kolorów.

Nareszcie jest nowa oprawa graficzna, ale nawet mi się podoba, już nie wygląda tak jak kanał kolorowy dla dzieci, tylko jest poważniejsza, mam nadzieję, że teraz Viva polska będzie zmieniać wszystko tak samo jak viva germany.Ciekawe czy Viva polska musiała dostać na podrobienie od niemieckiej vivy zgodę na to.
Tylko jeszcze na Vivie polskiej brakuje programów rozrywkowych, za dużo muzyki jest, za to MTV polska ma za mało muzyki i za dużo programów rozrywkowych, MTV Polska powinna oddać trochę swoich programów "viviw polskiej"
 1  
żadnej zgody nie musiała dostać bo to przecież ta sama "firma". Przecież zawsze jak viva niemiecka zmieniała to polska też. Zmiana bez dużej zmiany - nowe logo, 3 nowe kolory opisów klipów (szary, jakiś taki intensywny wiśniowy czy śliwkowy albo podchodzący pod różowy?) i nowe wstawki "reklamy".
W napisach dalej są błędy bo przecież po co zmniejszyć czcionkę jak na Vivie Niemieckiej? wrrrrr.
 1  
Oprawa jeszcze ujdzie, ale to kolorowe logo jest koszmarne. Według mnie powinni zostać przy swoich starych kolorach. W dodatku to nowe logo co chwilę zmienia kolor, co odwraca uwagę.
@Mocny FULL, wolę, żeby na Vivie cały czas leciała muzyka niż tak jak na MTV albo niemieckiej Vivie praktycznie cała ramówka była zawalona jakimiś beznadziejnymi programami.

...

VIVA Polska z nową oprawą
Łukasz Szewczyk, 22 czerwca 2009, godz. 18:23
TAGI: Viva Polska
VIVA Polska zmienia się na wakacje. W poniedziałek (22 czerwca 2009 roku) na antenie tej popularnej muzycznej telewizji w Polsce zadebiutowała nowa oprawa graficzna, która teraz jest bardziej dynamiczna.
viva_logo_new_2009.jpg


Nowa oprawa kanału VIVA Polska zadebiutowała dzisiaj wczesnym popołudniem. Oparta jest na kliku podstawowych kolorach: różowym, niebieskim, zielonym, fioletowym. Logo jest monochromatyczne.

viva_reklama.jpg


Wprowadzenie nowej oprawy jest zabiegiem odświeżającym, ale i porządkującym look stacji - większość elementów od dziś będzie zbliżona do siebie stylem i kolorystyką.

viva_logo_green.jpg


Nadawca zapewnia, że nowa oprawa, której od dziś jest używana pozwala na lepszą nawigację po kanale - wprowadzono takie elementy jak: up-nexty oraz menusy. Oprawy poszczególnych programów pozostają bez zmian.

................

"Źródło: MTV Neworks"
 0  
Nieznajomy> ViVA Polska ma za mało programów, każdy tak mówi, przecierz tam praktycznie wciąż się powtarzają te same klipy non stop.
Większość ludzi mówi, że ViVA Polska nie ma żadnych szans do ViVY niemieckiej.
 0  
mysz997
Edycja konta | Wylogowanie
Internet, media, telekomunikacja, GSM
Newsletter Felietony Wydarzenia Forum Baza telefonów

* Internet
* |Media
* |Telekomunikacja
* |Reklama/PR
* |Technologie
* |Badania

VIVA Polska z nową oprawą
Łukasz Szewczyk, 22 czerwca 2009, godz. 18:23
TAGI: Viva Polska
VIVA Polska zmienia się na wakacje. W poniedziałek (22 czerwca 2009 roku) na antenie tej popularnej muzycznej telewizji w Polsce zadebiutowała nowa oprawa graficzna, która teraz jest bardziej dynamiczna.
viva_logo_new_2009.jpg


Nowa oprawa kanału VIVA Polska zadebiutowała dzisiaj wczesnym popołudniem. Oparta jest na kliku podstawowych kolorach: różowym, niebieskim, zielonym, fioletowym. Logo jest monochromatyczne.

viva_reklama.jpg


Wprowadzenie nowej oprawy jest zabiegiem odświeżającym, ale i porządkującym look stacji - większość elementów od dziś będzie zbliżona do siebie stylem i kolorystyką.

viva_logo_green.jpg


Nadawca zapewnia, że nowa oprawa, której od dziś jest używana pozwala na lepszą nawigację po kanale - wprowadzono takie elementy jak: up-nexty oraz menusy. Oprawy poszczególnych programów pozostają bez zmian.

viva_oprawa.jpg


Źródło: MTV Neworks
15 komentarzy większa czcionka spinacz blipnij flaker wykop
Podobne newsy
• nSport: Faza pucharowa Ligi Mist... (14)
• Marcin Mroziński jedzie na Eurow... (11)
• Nowe seriale w National Geographi... (3)
• Szefowie Plusa i Polsatu z Siatka... (6)
• Diamond Boxing Night w Polsat Spo... (5)
• Zmiany w promocji telewizji "n" (1)
• "Nie z tego świata IV" w TVN7 (11)
• Nowi "Chirurdzy" w FoxLife (9)
• Protest dziennikarzy radiowej Tró... (1)
• Walentynki w telewizji "n" (32)
Treść komentarza
Podpis mysz997

Maciek.
23.06.09 11:07
slabe [Zgłoś do moderatora]

Mocny FULL
23.06.09 23:07
83.23.228.---
Te logo jest podrobione po "VIVA germany", tylko za szybko się zmiemnia na inny kolor co ok. 22sekundy a na vivie niemieckiej jest co 5 min. i niemiecka sie zmienia na zieloną, niebieską, pomarańczowa, a viva polska ma troche odcienie inne i za dużo kolorów.

Nareszcie jest nowa oprawa graficzna, ale nawet mi się podoba, już nie wygląda tak jak kanał kolorowy dla dzieci, tylko jest poważniejsza, mam nadzieję, że teraz Viva polska będzie zmieniać wszystko tak samo jak viva germany.Ciekawe czy Viva polska musiała dostać na podrobienie od niemieckiej vivy zgodę na to.
Tylko jeszcze na Vivie polskiej brakuje programów rozrywkowych, za dużo muzyki jest, za to MTV polska ma za mało muzyki i za dużo programów rozrywkowych, MTV Polska powinna oddać trochę swoich programów "viviw polskiej" [Zgłoś do moderatora]

Bytesize
23.06.09 23:36
78.31.152.---
żadnej zgody nie musiała dostać bo to przecież ta sama "firma". Przecież zawsze jak viva niemiecka zmieniała to polska też. Zmiana bez dużej zmiany - nowe logo, 3 nowe kolory opisów klipów (szary, jakiś taki intensywny wiśniowy czy śliwkowy albo podchodzący pod różowy?) i nowe wstawki "reklamy".
W napisach dalej są błędy bo przecież po co zmniejszyć czcionkę jak na Vivie Niemieckiej? wrrrrr. [Zgłoś do moderatora]

Nieznajomy
24.06.09 19:34
89.12.106.---
Oprawa jeszcze ujdzie, ale to kolorowe logo jest koszmarne. Według mnie powinni zostać przy swoich starych kolorach. W dodatku to nowe logo co chwilę zmienia kolor, co odwraca uwagę.
@Mocny FULL, wolę, żeby na Vivie cały czas leciała muzyka niż tak jak na MTV albo niemieckiej Vivie praktycznie cała ramówka była zawalona jakimiś beznadziejnymi programami.

...

VIVA Polska z nową oprawą
Łukasz Szewczyk, 22 czerwca 2009, godz. 18:23
TAGI: Viva Polska
VIVA Polska zmienia się na wakacje. W poniedziałek (22 czerwca 2009 roku) na antenie tej popularnej muzycznej telewizji w Polsce zadebiutowała nowa oprawa graficzna, która teraz jest bardziej dynamiczna.
viva_logo_new_2009.jpg


Nowa oprawa kanału VIVA Polska zadebiutowała dzisiaj wczesnym popołudniem. Oparta jest na kliku podstawowych kolorach: różowym, niebieskim, zielonym, fioletowym. Logo jest monochromatyczne.

viva_reklama.jpg


Wprowadzenie nowej oprawy jest zabiegiem odświeżającym, ale i porządkującym look stacji - większość elementów od dziś będzie zbliżona do siebie stylem i kolorystyką.

viva_logo_green.jpg


Nadawca zapewnia, że nowa oprawa, której od dziś jest używana pozwala na lepszą nawigację po kanale - wprowadzono takie elementy jak: up-nexty oraz menusy. Oprawy poszczególnych programów pozostają bez zmian.

................

"Źródło: MTV Neworks" [Zgłoś do moderatora]

Mocny FULL
28.06.09 0:29
83.23.203.---
Nieznajomy> ViVA Polska ma za mało programów, każdy tak mówi, przecierz tam praktycznie wciąż się powtarzają te same klipy non stop.
Większość ludzi mówi, że ViVA Polska nie ma żadnych szans do ViVY niemieckiej. [Zgłoś do moderatora]
1 2 ‹ poprzednie następne ›
MTV Networks Polska
MTV Networks Polska

Wydawca kanałów muzycznych: MTV Polska, Viva Polska, VH1 Polska, Comedy Central Polska, Nick Polska oraz MTVN HD.

Strona WWW:
http://www.mtv.pl
E-mail:
[email protected]
Telefon:
(22) 334 23 00
Fax:
(22) 334 23 01
Adres:
ul. Targowa 24
02-822 Warszawa

Codzienny newsletter Media2.pl

• najlepsze i zawsze aktualne informacje z branży
• prezentacje badań rynku internetowego (Megapanel)
• opinie, felietony, porady branżowych ekspertów
Zamknij to okno
Felieton Filmwebu

Jedyny taki wywiad

FilmwebBohater "Notting Hill" grany przez Hugh Granta przez przypadek musi przeprowadzić wywiady z aktorami filmu, którego nie widział. Zadaje im pytania tak błyskotliwe jak: – Czy będziesz jeździć konno w kolejnym filmie? (podał się za dziennikarza z "Horse & Hound"). Absurdalne? Przecież w rzeczywistości press junkety i w ogóle relacje dziennikarz-gwiazda nie wyglądają mniej groteskowo.

Czytaj dalej... | Zobacz inne

* Graphic Artist / Illustrator, Rzeszów, Kraków
* Web Developer, Kraków
* Flash Developer (3000 - 6000 PLN netto), Szczecin
* Developer PHP / ZEND, Warszawa
* Producent, Szczecin
* Koder CSS/HTML, Katowice
* Scigani.pl oferty pracy, zlecenia it

Popularne wiadomości

15.02.2010dzisiaj

• nSport: Faza pucharowa Ligi Mistrzów w HD
• Komputronik o "Komputerze za drożdżówkę"

14.02.2010niedziela

• Premierowe seriale TVN za darmo w sieci
• Stacjonarny w komórce: Gdzie najtaniej?

13.02.2010sobota

• UPC szykuje zmiany w Internecie
• Zmiany w promocji telewizji "n"

12.02.2010piątek

• Kablówki: Nowe kanały HD, szybszy Internet
• Kłamią, by zdobyć nowych klientów

11.02.2010czwartek

• Wiosna w TVN: Seriale i rozrywka
• Operatorzy powrócą do limitów?
Forum Media2.pl

Telekomunikacjawięcej...

• Numerki za grosze za 0 groszy w T...
• Era - opinie użytkowników
• Darmowy Numer w Nowej Heyah

Internetwięcej...

• Twój portal numer jeden
• Posiadasz swoja stronę???
• Zakupy przez internet

Telewizjawięcej...

• Krajowe Eliminacje / Piosenka dla...
• Rebel TV
• Transmisje sportowe

Prasawięcej...

• Tele Tydzień
• Tele świat i TO i OWO TV
• Prasa telewizyjna...teraz

Radiowięcej...

• PR1 "Jedynka"
• Jak myślicie
• Radio Zet

© 2004-2010 Kreativ Sp. z o.o. Reklama | Kontakt
 0  
MWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMWMW
 0