Łukasz Szewczyk07.09.2009 (18:13)7 komentarzy

Lokalne pasmo w Discovery Travel&Living

Discovery Networks Central Europe we wtorek (15 września 2009 roku) rusza z emisją lokalnego, dedykowanego dla rynku polskiego pasma nadawczego kanały Discovery Travel&Living. Tego samego dnia firma rozpocznie także sprzedaż czasu antenowego na kanale.
- Uruchomienie dedykowanego dla Polski pasma nadawczego Discovery Travel&Living to kolejny istotny krok w realizowanej przez nas konsekwentnie strategii lokalizacji. Dowodzi on zaangażowania Discovery w rozwój biznesu na tym konkurencyjnym rynku, poprzez inwestowanie w najlepszej jakości ofertę, odpowiadającą na potrzeby widzów oraz naszych partnerów biznesowych - mówi Katarzyna Kieli, General Manager, Discovery Networks Central Europe.
- Dostrzegamy duży potencjał rozwoju Discovery Travel&Living i zamierzamy pracować nad dalszym umacnianiem pozycji stacji. Wprowadzenie lokalnego pasma nadawczego otwiera nowe możliwości biznesowe i pozwala na dostosowanie kanału do potrzeb polskiego rynku. Wraz z otwarciem sprzedaży czasu antenowego na Discovery Travel&Living klienci reklamowi będą mogli skojarzyć swoją markę z ofertą najwyższej jakości oraz dotrzeć do atrakcyjnej, szerokiej grupy docelowej widzów dorosłych, w tym zwłaszcza żeńskiej części widowni – dodaje Katarzyna Kieli.

Discovery Travel&Living dociera w Polsce do łącznej bazy ponad 3,6 miliona abonentów. Uruchomienie dedykowanego, lokalnego pasma nadawczego stacji to kolejny krok w rozwoju firmy, który zapewni Discovery dalszy wzrost biznesu i wzmocni lokalną identyfikację marki. Wraz z polskim pasmem nadawczym wprowadzona zostanie także lokalna oprawa antenowa kanału, przygotowana z myślą o widzach oraz partnerach biznesowych stacji, a na początku 2010 roku obowiązywać zacznie lokalna ramówka.

Wraz z rozpoczęciem sprzedaży czasu reklamowego na Discovery Travel&Living, Discovery Networks Central Europe zapewni reklamodawcom i sponsorom dostęp do dojrzałej widowni, w tym zwłaszcza kobiet, pasjonujących się szeroko pojętym stylem życia i zainteresowanych tematami dotyczącymi zdrowia, rodziny, kariery, pracy, związków, przyjaźni, mody czy sposobów spędzania wolnego czasu. Oferta reklamowa obejmować będzie kilka standardowych, jak i niestandardowych rozwiązań, w tym między innymi: sponsoring programów, winiety programowe i komercyjne. Rozpoczęcie sprzedaży czasu antenowego Discovery Travel&Living zwiększy do pięciu liczbę kanałów w portfolio reklamowym Discovery, w którego skład wchodzą ponadto Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science i Discovery World.
Discovery Networks

Komentarze (1 - 7 z 7)

"zaangażowania Discovery w rozwój biznesu
na tym konkurencyjnym rynku, poprzez inwestowanie w najlepszej jakości ofertę, odpowiadającą na potrzeby widzów "

Ja proponuję poprawić jakość i przejść przynajmniej na 16:9 bo tego oczekują widzowie.

I chodzi o wszystkie kanały a nie tylko T&L
Treść edytowana 1 raz (ostatnio 7 września 2009 o 19:15:05 przez Ori).
 0  
Ciekawe czy dojdzie do Cyfrowego polsatu.
 0  
niech może popatrzą dobrych pare lat temu co puszczali a co teraz leci na Discovery CH. bo to ciągy "reality show" te programy to kpina z programów dokumentalnych. Skoro w US to się podoba to nie znaczy że w EU będzie tak samo!!!!
 0  
Nie wiem, czy wszyscy widzowie oczekują na 16/9. A że discovery spadł na psy to prawda. Na science wiecznie Jak to jest zrobione i durny brainiac. Kiedyś naprawdę był lepszy
 0  
Paczka Discovery to terez jedno wielkkie gowno:
discovery - kraby
science - brainiac
ID - detektywi sadowi
t&l - chirurgia otyłości
animal - policja dla zwierząt
world i historia jeszcze maja ciekawe pozycje i czasem HD
wszystko idzie w kierunku durnego reality MTV dno, VH1 powoli sie stacza

JA CHCE RAMÓWKI Z ROKU 2000!!!! wtedy było co oglądać bo teraz to tyklo jeden wielki syf
 0  
I KOLEJNY KANAŁ SZLAG TRAFIŁ.
ZASYPIĄ NAS TERAZ GŁOŚNYMI REKLAMAMI JAK NA POZOSTAŁYCH KANAŁACH.
TERAZ JUŻ ŻADNEGO NIE BĘDĘ OGLĄDAŁ WŁAŚNIE Z POWODU REKLAM !!!

DISCOVERY NETWORK - ZROBILIŚCIE DNO Z SWOICH KANAŁÓW !!!!!
 0  
CHWILA CHWILA reklamY????
czyli bedzie FTA, no bo jak reklamy to czemu mamy placic????







aaaa zapomniałem ze to Polska i my płacimy za reklamy abonament.......
 0