Łukasz Szewczyk19.04.2010 (17:58)10 komentarzy

Polsat JimJam wkrótce z reklamami

Od maja nowy kanał dla dzieci Polsat JimJam rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego i akcji specjalnych. Stacja będzie dostępna w ofercie domu sprzedaży At Media w sprzedaży cennikowej oraz pakietach
Oferta Polsat JimJam dostępna będzie w pakietach At Max, At Max Kids, At Kids. Dom sprzedaży At Media rozpoczyna także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryny www.jimjam.tv.
W Polsce stacja jest dostępna w ofercie wybranych sieci kablowych oraz na platformie Cyfrowego Polsatu i dociera do ponad 3 milionów gospodarstw domowych. Polsat JimJam jest kanałem telewizyjnym przeznaczonym dla dzieci w wieku przedszkolnym (w wieku od roku do 6 lat) oraz ich rodziców i opiekunów.

Na antenie Polsat JimJam emitowane są zabawne i bezpieczne programy, które uczą i rozwijają najmłodszych widzów. W ofercie Polsat JimJam znajdują się jedne z najpopularniejszych seriali, uwielbiane przez przedszkolaków z całego świata, takie jak: "Tomek i przyjaciele", "Bob Budowniczy", "Barney i przyjaciele", "Roztańczona Angelina" i "Strażak Sam".
At Media

Komentarze (1 - 10 z 10)

CP nawet 3 latkom bedzie ''mózgi prał reklamami'' ;-))) ale biznes jest biznes ;-))) pewnie 3-latek pobiegnie sam do sklepu i kupi cos z reklamy sobie ;-))) ludzie czy wy macie rozum ;-))) czy ''dolary'' w oczach tylko ;-)))
 0  
nie no - dzieci będą musiały się przyzwyczaić, że niedługo to reklama będzie przerywana bajkami, a nie odwrotnie
 0  
ale te reklamy nie beda w czasie programu tylko jak na Boomerangu po bajce
 0  
Wniosek jest prosty:::::::: telewizja jest dla reklam
a nie dla telewizji.
Szlak mnie trafia jak na kanałach płatnych leci reklama.
PAZERNOŚĆ NADAWCÓW JEST NIESAMOWITA.
Już myślę o pozbyciu się telewizora bo nie będę płacił abonamentu i za prąd ------- po to aby oglądać reklamy
 0  
sti cała prawda. Lepiej mieć jakieś dvd i ofertę TNK, wtedy podstawowe kanały w TNK, a jakiś film na dvd z wypożyczalni, na dzisiejsze czasy to najlepsza propozycja.
 0  
@Gustav:
Nie jestem do końca pewien, ale wydaje mi się, że bajek, tzn. produkcji skierowanych do dzieci nie wolno przerywać w celu nadania reklam.
 0  
Ale bajki w JimJamie są fajne i trudno temu zaprzeczyć. Zwróćcie uwagę: zabawne i bezpieczne. A że nie jest to organizacja non profit, to trudno się dziwić, że pozyskuje reklamodawców.
 0  
BIDA W POLSACIE TO I DZIECIOKUM WCISKO REKLAMY ALE BYLE DO PRZEDU BYLE PINIUNDZE TRZEPAĆ WYMYŚLOŁ SOLORZ;))ŻAL
 0  
Disney XD,Cartoon NETWORK,BOOMERANG TEZ TE KANAły mają reklamy pomiedzy bajkami..wiec nic dziwnego ze Polsat jim jam tez ma..ale nie w czasie programu jak tu niektórzy rozumuja..tylko miedzy programami...A zreszto solorz ma tyle piniedzy ze cało nkie moze kupic...
 0  
Gustav - jak by Solorz miał tyle pieniędzy to by Polsaty nie puszczali tyle reklam, na razie emituje ich najwięcej (mam na uwadze: TVP, TVN)

neon4444 - jak zakupisz TNK i tak musisz płacić za "abonament radiowo-telewizyjny" :/
 0  

Polecamy